Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

«Ταμπού» η αξιολόγηση εκπαιδευτικών …

Η μάχη κατά της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών δημιουργεί αρραγές μέτωπο από τις συνδικαλιστικές παρατάξεις των εκπαιδευτικών. «Ο συνδικαλισμός είναι ένα κόμμα με διάφορες συνιστώσες», λέει στην «Κ» στέλεχος του υπουργείου Παιδείας, για να εξηγήσει τη σύμπραξη των διαφορετικών συνδικαλιστικών παρατάξεων κατά της αξιολόγησης. 

Στο νομοσχέδιο που θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση ορίζεται ότι οι συνδικαλιστές δεν θα έχουν ρόλο στην επιλογή των συνολικά περίπου 20.000 εκπαιδευτικών που θα στελεχώσουν τις διοικητικές θέσεις εκπαίδευσης. ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μάλιστα, και η κυβερνητική ΔΑΚΕ είναι αρνητική. «Η ατομική αξιολόγηση με βάση τον σχεδιασμό της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας θα γίνει σε βάθος χρόνου. Οι ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών έχουν σαφή αρνητική θέση», ανέφερε στην «Κ» στέλεχος της ΔΑΚΕ. «Η αξιολόγηση είναι θέμα ταμπού», προσθέτει στέλεχος του ΚΙΝΑΛ. «Αρκετά με τους συνδικαλιστές και τη ΔΑΚΕ, τους ακούσαμε», σχολιάζει στην «Κ» υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Παιδείας, προσθέτοντας ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα ξεκινήσει αφού ολοκληρωθεί η επιμόρφωσή τους, θα βασιστεί στους άξονες του Προεδρικού Διατάγματος του 2013 και δεν θα έχει τιμωρητικό χαρακτήρα … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ , 01.03.2020 : 21:41).


Μύλος, για μια ακόμα φορά.

Και το παράλογο κράτος και η εκσυγχρονιστική επιτελική κυβέρνηση δεν μπορεί να σκεφτεί τίποτε καλλίτερο από το ΠΔ τους 2013. Λες και δε μεσολάβησαν 7 χρόνια!

Η δική μας πρόταση είναι η ακόλουθη:
  1. -       Η πρόσληψη καθηγητών (και δασκάλων) γίνεται πλέον απο τις Περιφέρειες ή τους δήμους ή από το κάθε σχολείο ξεχωριστά (η απόφαση χρειάζεται διαβούλευση, ώστε να επιλεγεί η προσφορότερη διαδικασία)
  2. -       Η επιλογή γίνεται από Βάση Πληροφοριών (ΒΠ) που τηρείται στον φορέα πρόσληψης και περιλαμβάνει όλους όσους έχουν πιστοποιηθεί ως κατάλληλοι (π.χ. ΑΣΕΠ) και επιθυμούν να αξιολογηθούν προς πρόσληψη
  3. -       Στη ΒΠ, ο ενδιαφερόμενος προσθέτει και όλα τα άλλα προσόντα που διαθέτει και μπορούν να επιμετρηθούν σε τελικές αποφάσεις
  4. -       Η αξιολόγηση των υποψηφίων γίνεται από ειδικές επιτροπές και με γνωστά κριτήρια
  5. -       Οι συμβάσεις εργασίας γίνονται για 3 χρόνια. Κάθε προσλαμβανόμενος αξιολογείται για το έργο του ετησίως. Διακοπή της συμβάσης μπορεί να γίνει μόνον με πλήρη γραπτή αιτιολόγηση
  6. -       Στο τέλος της τριετίας και εφόσον η αξιολόγηση είναι θετική προσφέρεται σύμβαση για άλλα 3 χρόνια. Στο τέλος της δεύτερης τριετίας τίθεται το ερώτημα της μετατροπής της συμβάσης σε αορίστου χρόνου, με τη προϋπόθεση και πάλι της θετικής αξιολόγησης
  7. -       Οι αποζημιώσεις των διδασκόντων μπορούν να καθορίζονται από τους φορείς πρόσληψης (βλέπε εργοδότη).
  8. -       Προκειμένου οι υποψήφιοι να ενταχθούν στη ΒΠ υποψήφιων πρέπει να έχουν τύχει ειδικής εκπαίδευσης επί πχ. διετία σε θέματα παιδαγωγικής και άλλα σχετικά πεδία. Οδηγό του περιεχόμενου εκπαίδευσης μπορούν να αποτελέσουν τα παραδείγματα άλλων χωρών με αξιόλογα εκπαιδευτικά προγράμματα και αποτελέσματα. Τα ΑΕΙ προσαρμόζουν αναλόγως τα σημερινά εκπαιδευτικά προγράμματά τους.
Στην παρούσα φάση δε θεωρούμε σκόπιμο να αναφερθούμε σε περισσότερα θέματα. Ωστόσο παρακαλούμε και προτρέπουμε και άλλους να μετάσχουν στη σχετική συζήτηση ώστε να προκύψουν εποικοδομητικές προτάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου