Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2022

Τα στραβά και τα ανάποδα …

Σε ένα πολύ πρόσφατο σύντομο ταξίδι μας στη δυτική Ελλάδα, περάσαμε από πολλές σήραγγες του αυτοκινητόδρομου Ολυμπία Οδος (Αθηνών-Πατρών), της Ιονίας Οδού και του κατασκευασμένου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Αμφιλοχίας - Πρεβέζης.

Πηγαίνοντας, έχοντας ίσως το νου μας στη διαδρομή (είχαμε να τη χρησιμοποιήσουμε εδώ καιρό) δεν προσέξαμε αυτό που θέλουμε να αναφέρουμε. Στην επιστροφή όμως, ίσως γιατί βλέπαμε τα άλλα αυτοκίνητα να τρέχουν όπως ήθελε ο καθένας, προσέξαμε ότι στις σήραγγες δεν υπήρχαν σήματα ορίων ταχύτητος. Σε μια από αυτές στην Ιονία Οδό, υπήρχε φωτεινή σήμανση στην οροφή της σήραγγας με δυσανάλογα μικρά γράμματα και  όχι έντονο φωτισμό, και έπρεπε να πλησιάσεις πολύ για μπορέσεις να τη διαβάσεις και φυσικά αποσπούσε τη προσοχή σου από το δρόμο. Πινακίδα ορίου ταχύτητος δεν υπήρχε ούτε στην είσοδο των σηράγγων.

Στο τμήμα της Ολυμπίας Οδού Κόρινθος – Αθήνα, τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Κατάλληλες σημάνσεις, φωτεινές και στην είσοδο και εντός των σηράγγων. Φυσικά οι πινακίδες δεν πρέπει να είναι στην οροφή, αλλά στα πλευρικά τοιχώματα της σήραγγας σε ύψος που να είναι εύκολα ορατές χωρίς προσπάθεια.

Μπορεί κάποιος αρμόδιος να μας εξηγήσει γιατί αυτή η απαράδεκτη συμπεριφορά του φορέα λειτουργίας του αυτοκινητοδρόμου; Και η Τροχαία δε βλέπει τίποτε το μη λογικό χρόνια τώρα. Τι κάνουν άραγε τα περιπολικά που διασχίζουν τις σήραγγες; Δε βλέπουν τίποτε; Όσο για την ηγεσία της, αφήστε τους γιατί κοιμούνται όρθιοι και εν φέρονται μόνον  να εισπράττουν μισθούς, επιδόματα, μπόνους και κα., μη ανακοινώσιμα.

Αν συμβούν ατυχήματα ή και δυστυχήματα εντός των σηράγγων ο αυτοκινητόδρομος θα φέρει ευθύνη ή όχι; Οι οδηγοί δε θα επικαλεστούν, ότι εφόσον πριν τη σήραγγα το όριο ήταν 120, 130 χιλ./ώρα, γιατί πρέπει να ελαττώσει κανείς ταχύτητα;

Μια χώρα στον αυτόματο πιλότος, όπως συχνά λέγεται και φυσικά χωρίς καν λογική …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου