Ένα χρόνο και κάτι παραπάνω μετά την κατάκτηση του τίτλου «Global Teacher Award» (αναδείχθηκε ανάμεσα στους 100 καλύτερους εκπαιδευτικούς του κόσμου) βρίσκεται πλέον σε ένα δημοτικό σχολείο στο Τολό.
Πηγή φωτογραφίας: Facebook/Nikos Galanis |
Ένα δημοτικό όπου δημιουργείται ένα «διαπολιτισμικό κοκτέιλ» καθώς συνυπάρχουν παιδιά από το τουριστικό Τολό, από την αγροτική Ασίνη και προσφυγόπουλα από την Ουκρανία. Παράλληλα, ο ίδιος έχει ξεκινήσει έναν κύκλο σεμιναρίων και ασχολείται με τη δημιουργία ταινιών μικρού μήκους με τους μαθητές, με την πιο πρόσφατη να αφορά στη Μικρασιατική Καταστροφή. Πώς γίνεσαι τελικά ο καλύτερος δάσκαλος του κόσμου; … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, 30.12.2022 • 21:21).
Πρόκειται για τον άνθρωπο και δάσκαλο που παίρνει το αίμα των σοβαρών εκπαιδευτικών πίσω, από τους άθλιους χουντοσυνδικαλισταδες της ΟΛΜΕ και των παραφυάδων της. Αυτών που δεν ξέρουν γράμματα, αλλά «διδάσκουν» τα παιδιά μας και δεν έχουμε καταφέρει να τους αποβάλουμε στο πυρ το εξώτερον.
Διαβάσαμε το άρθρο και αναθαρρήσαμε για την ποιότητα και τον ευθύ και αξιέπαινο λόγο του δασκάλου αυτού, που αγωνίζεται για τα παιδιά του σχολείου και τα δικά του, με αντίπαλο πολλούς γονείς και μια κυβέρνηση που δε ξέρει τι της γίνεται (καμία πρωτοτυπία εδώ, μια και όλες όσες γνώρισα μέχρι τα 77 χρόνια μου έχουν την ίδια συμπεριφορά), τόσο σε εκπαιδευτικά θέματα όσο και σε θέματα απολαβών/μισθοδοσίας των ικανών εκπαιδευτικών.
Μια χώρα που δεν μπορεί να διακρίνει τη φλόγα και τον ενθουσιασμό ενός δημόσιου λειτουργού και δεν ικανοποιεί τις απαραίτητες οικονομικές του ανάγκες θα βρίσκεται όχι μόνον στον πάτο των κατατάξεων ΠΙΖΑ, αλλά και στον πάτο των οραμάτων των προοδευτικών πολιτών για ένταξη και παραμονή της χώρας σε ενάρετο κύκλο.
Νοιώθουμε την ανάγκη να επαναφέρουμε στο σημείο αυτό και με αφορμή την εκπαιδευτική διαδρομή του κ. Γαλάνη την πρότασή μας που περιέχεται στην ανάρτηση ….
Παρασκευή
21 Αυγούστου 2020
Όχι πλέον προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών …
Γιατί το υπουργείο Παιδείας δεν αντιλαμβάνεται τη διάφορά με τις παρούσες πρακτικές και τα οφέλη που θα προκύψουν από την υιοθέτηση της προτάσεώς μας;
Και γιατί το σεβαστό υπουργείο και ολόκληρη η επιτελική κυβέρνηση δεν αντιλαμβάνεται ότι η ανάθεση της εκπαίδευσης στις Περιφέρειες (θέμα το οποίο εισηγούμαστε χρόνια τώρα, χωρίς να λαμβάνουμε ποτέ απάντηση) θα εξακοντίσει την εκπαίδευση στα ύψη;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου