Η Ελλάδα θα έπρεπε να έχει τρένα με ταχύτητες 250 χιλ/ωρα, ίσως και ταχύτερα ώστε το ταξίδι από Αθήνα στη Θεσσαλονίκη να διαρκεί 2 ώρες και στην Πάτρα 1 ώρα. Αυτό θα ήταν σύγχρονο τρένο και σύγχρονες υπηρεσίες.
Αλλά; Εδώ δεν είναι Μαρόκο, Αίγυπτος ή Τουρκία. Και δε μιλάμε βέβαια για τη δυτική Ευρώπη που διαθέτει τέτοια τρένα εδώ και δεκαετίες.
Για να τρέχουν όμως τα τρένα με μεγάλες ταχύτητες οι γραμμές πρέπει να είναι σε ορύγματα ή να είναι υπερυψωμένες σε σχέση με το περιβάλλον και δεν πρέπει να περνούν μέσα από πόλεις και δίπλα σε σπίτια. Και φυσικά υπάρχουν φράχτες εκατέρωθεν, όπως στους αυτοκινητόδρομους.
Οι αυτοκινητόδρομοι για παράδειγμα περνούν έξω από τις πόλεις. Οι γραμμές των τρένων;
Ποιος εγκέφαλος σχεδιάζει τις γραμμές του σιδηροδρόμου; Δεν υπάρχουν διεθνείς προδιαγραφές; Δεν υπάρχουν κανόνες; Δεν βλέπουμε τι κάνουν σε άλλες χώρες; Τα πολλά παραδείγματα δεν πείθουν και δεν λαμβάνονται υπόψη;
Γιατί στην Ελλάδα δε γίνεται τίποτε σωστά, εγκαίρως και διαφανώς;
Να δούμε πότε το θέμα αυτό θα
έλθει στην επιφάνεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου