Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Τρίτη 7 Μαρτίου 2023

Γρήγορα τρένα στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη και Αθήνα - Πάτρα …

Η Ελλάδα θα έπρεπε να έχει τρένα με ταχύτητες 250 χιλ/ωρα, ίσως και ταχύτερα ώστε το ταξίδι από Αθήνα στη Θεσσαλονίκη να διαρκεί 2 ώρες και στην Πάτρα 1 ώρα. Αυτό θα ήταν σύγχρονο τρένο και σύγχρονες υπηρεσίες. 

Αλλά; Εδώ δεν είναι Μαρόκο, Αίγυπτος ή Τουρκία. Και δε μιλάμε βέβαια για τη δυτική Ευρώπη που διαθέτει τέτοια τρένα εδώ και δεκαετίες. 

Για να τρέχουν όμως τα τρένα με μεγάλες ταχύτητες οι γραμμές πρέπει να είναι σε ορύγματα ή να είναι υπερυψωμένες σε σχέση με το περιβάλλον και δεν πρέπει να περνούν μέσα  από πόλεις και δίπλα σε σπίτια. Και φυσικά υπάρχουν φράχτες εκατέρωθεν, όπως στους αυτοκινητόδρομους. 

Οι αυτοκινητόδρομοι για παράδειγμα περνούν έξω από τις πόλεις. Οι γραμμές των τρένων; 

Ποιος εγκέφαλος σχεδιάζει τις γραμμές του σιδηροδρόμου; Δεν υπάρχουν διεθνείς προδιαγραφές; Δεν υπάρχουν κανόνες; Δεν βλέπουμε τι κάνουν σε άλλες χώρες; Τα πολλά παραδείγματα δεν πείθουν και δεν λαμβάνονται υπόψη; 

Γιατί στην Ελλάδα δε γίνεται τίποτε σωστά, εγκαίρως και διαφανώς; 

Να δούμε πότε το θέμα αυτό θα έλθει στην επιφάνεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: