· 12/03/2023 – Υπ. Περιβάλλοντος:
«Φωτογραφικές» διατάξεις και «παραθυράκια» στο νομοσχέδιο-σκούπα. Πλήθος
τροποποιήσεων της περιβαλλοντικής και πολεοδομικής νομοθεσίας στο νομοσχέδιο-σκούπα
του υπ. Περιβάλλοντος. Μεγάλο τμήμα του σχεδίου νόμου αφορά τη νομοθεσία γύρω
από τις ειδικές περιβαλλοντικές μελέτες για τις περιοχές Natura. Την Τρίτη,
σύμφωνα με τον προγραμματισμό, πρόκειται να συζητηθεί και να ψηφιστεί από
την Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο-σκούπα του υπουργείου
Περιβάλλοντος. Το νομοθέτημα των 263 άρθρων περιλαμβάνει πλήθος νέων ρυθμίσεων
και τροποποιήσεων της περιβαλλοντικής και πολεοδομικής νομοθεσίας, ανάμεσα στις
οποίες και αρκετές «φωτογραφικές», γεγονός που έχει ξεσηκώσει επιστημονικούς
φορείς και περιβαλλοντικές οργανώσεις (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Ούτε καν το δράμα των Τεμπών δεν
είναι ικανό να αποτρέψει το εκτελεστικό όργανο των παθών των περιοχών ΝΑΤΟΥΡΑ
2000, που ονομάζεται Κ. Σκρέκας να αλλάξει τακτική
· 13/03/2023 – «Μαστρο-Γιώργο, τελικά δεν το κατεβάζουμε εμείς». Η τηλεφωνική συνομιλία του μηχανοδηγού του Intercity 62 μέσα από το τρένο λίγα λεπτά πριν από τη σύγκρουση. Η συνομιλία κράτησε μερικά δεύτερα. Η άρση του τηλεφωνικού απορρήτου των κινητών τηλεφώνων θα δείξει εάν είναι η τελευταία συνομιλία του μηχανοδηγού Γιώργου Κουτσούμπα πριν από τη σύγκρουση. Αλλά η «Κ» έχει επιβεβαιώσει πως αφού η μοιραία αμαξοστοιχία 62 είχε φύγει από τον σταθμό της Λάρισας, ο Κουτσούμπας μέσω κινητού τηλεφώνου επικοινώνησε με νεαρό συνάδελφο, επίσης μηχανοδηγό, άλλης εταιρείας που αυτό το διάστημα δεν έχει δρομολόγια και οι υπάλληλοί της εκτελούν εμπορικά δρομολόγια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να αποκτήσουν εμπειρία (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Ακόμα και στην έγκυρη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ από τραγικό δυστύχημα και δράμα σε λαϊκό ανάγνωσμα για την κονόμα «ούμπερ άλες» ή (Deutschland) uber alles
·
13/03/2023
– Ρ. Σούνακ για Γλυπτά Παρθενώνα: Δεν σχεδιάζουμε να αλλάξουμε τον νόμο που
απαγορεύει την επιστροφή. Το Ηνωμένο Βασίλειο φροντίζει εδώ και γενιές τα
Μάρμαρα του Έλγιν». «Η συλλογή του
Βρετανικού Μουσείου προστατεύεται δια νόμου και δεν σχεδιάζουμε να το αλλάξουμε
αυτό», δήλωσε ο Βρετανός πρωθυπουργός Ρίσι Σούνακ αποκλείοντας το
ενδεχόμενο να αλλάξει ο νόμος που απαγορεύει στο Βρετανικό Μουσείο να επιστρέψει
τα μάρμαρα του Παρθενώνα μόνιμα στην Ελλάδα. Ο Σούνακ δήλωσε πως δεν
υπάρχουν σχέδια να τροποποιηθεί η νομοθεσία, σύμφωνα με την οποία το μουσείο
μπορεί να διαθέτει αντικείμενα των συλλογών του μόνο σε περιορισμένες
περιπτώσεις (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ): Αλήθεια πόσοι επισκέπτονται το Βρετανικό
Μουσείο αποκλειστικά για τα Μάρμαρα του Παρθενώνα;
· 13/03/2023 – Τέμπη: Αναλαμβάνει ο νέος εφέτης ανακριτής- Ξεκινάει επιθεώρηση ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ. Για διεύρυνση του κύκλου των κατηγορουμένων σχετικά με το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη και απόδοση ευθυνών ακόμη και σε υψηλά κλιμάκια του ΟΣΕ και των άλλων σιδηροδρομικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη χώρα, κάνουν λόγο δικαστικές πηγές. Το πεδίο της έρευνας αναβαθμίζεται καθημερινά, ξεφεύγει από τους χειρισμούς του σταθμάρχη και μετατοπίζεται και σε άλλα πρόσωπα, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία, η υπόθεση είναι πολυσύνθετη. Η ανακριτική έρευνα συνεχίζεται, με τον εφέτη ανακριτή, που ορίστηκε από την Ολομέλεια Εφετών που ολοκληρώθηκε την περασμένη Παρασκευή στη Λάρισα, να αναλαμβάνει επίσημα πλέον την έρευνα της υπόθεσης της τραγωδίας στα Τέμπη. Ο εφέτης ανακριτής θα ξεκινήσει την έρευνά του σήμερα, ίσως και αύριο, σύμφωνα με την δημόσια τηλεόραση (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ): Μυρίζει εσκεμμένες καθυστερήσεις; Προσφιλές θέμα στη Δικαιοσύνη;
· 13/03/2023 – Εξι γρίφοι στον
εκλογικό ορίζοντα. Σε ένα πολιτικό σκηνικό που ακόμη βράζει, τα κομματικά
επιτελεία επιχειρούν να ανιχνεύσουν τις νέες συνθήκες (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Η ΝΔ
τάχει μάλλον χαμένα. Φέρνει νομοσχέδιο για το περιβάλλον με ρυθμίσεις για τις οποίες
έπρεπε να ντρέπεται;
· 13/03/2023 – «Μαστρο-Γιώργο, τελικά δεν το κατεβάζουμε εμείς». Η τηλεφωνική συνομιλία του μηχανοδηγού του Intercity 62 μέσα από το τρένο λίγα λεπτά πριν από τη σύγκρουση. Η συνομιλία κράτησε μερικά δεύτερα. Η άρση του τηλεφωνικού απορρήτου των κινητών τηλεφώνων θα δείξει εάν είναι η τελευταία συνομιλία του μηχανοδηγού Γιώργου Κουτσούμπα πριν από τη σύγκρουση. Αλλά η «Κ» έχει επιβεβαιώσει πως αφού η μοιραία αμαξοστοιχία 62 είχε φύγει από τον σταθμό της Λάρισας, ο Κουτσούμπας μέσω κινητού τηλεφώνου επικοινώνησε με νεαρό συνάδελφο, επίσης μηχανοδηγό, άλλης εταιρείας που αυτό το διάστημα δεν έχει δρομολόγια και οι υπάλληλοί της εκτελούν εμπορικά δρομολόγια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να αποκτήσουν εμπειρία (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ): Ακόμα και στην έγκυρη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ από τραγικό δυστύχημα και δράμα σε λαϊκό ανάγνωσμα για την κονόμα «ούμπερ άλες» ή (Deutschland) uber alles
· 13/03/2023 – Τέμπη: Αναλαμβάνει ο νέος εφέτης ανακριτής- Ξεκινάει επιθεώρηση ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ. Για διεύρυνση του κύκλου των κατηγορουμένων σχετικά με το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη και απόδοση ευθυνών ακόμη και σε υψηλά κλιμάκια του ΟΣΕ και των άλλων σιδηροδρομικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη χώρα, κάνουν λόγο δικαστικές πηγές. Το πεδίο της έρευνας αναβαθμίζεται καθημερινά, ξεφεύγει από τους χειρισμούς του σταθμάρχη και μετατοπίζεται και σε άλλα πρόσωπα, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία, η υπόθεση είναι πολυσύνθετη. Η ανακριτική έρευνα συνεχίζεται, με τον εφέτη ανακριτή, που ορίστηκε από την Ολομέλεια Εφετών που ολοκληρώθηκε την περασμένη Παρασκευή στη Λάρισα, να αναλαμβάνει επίσημα πλέον την έρευνα της υπόθεσης της τραγωδίας στα Τέμπη. Ο εφέτης ανακριτής θα ξεκινήσει την έρευνά του σήμερα, ίσως και αύριο, σύμφωνα με την δημόσια τηλεόραση (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ): Μυρίζει εσκεμμένες καθυστερήσεις; Προσφιλές θέμα στη Δικαιοσύνη;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου