Πήρα το λεωφορείο 418 στις 3 Ιανουαρίου 2020 να πάω στο
σταθμό του Μετρό Χολαργού. Η απόσταση δεν είναι μεγάλη και διαρκεί 10-15 λεπτά
της ώρας.
Οι πολίτες είναι έρμαια των διαθέσεων των (μη) επαγγελματιών, εν προκειμένω των οδηγών. Και κανένας δεν κάνει τη δουλειά του. Ιδίως οι αρμόδιοι και ιδιαιτέρα στα υψηλά κλιμάκια. Εκεί απλώς εισπράττουν παχυλούς μισθούς και καλοπερνούν.
Στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά έχουμε καταγράψει και άλλα περιστατικά που δείχνουν ότι τα προβλήματα είναι διαχρονικά και δεν βρίσκουν ποτέ λύσεις.
ΥΓ: Αγανακτούμε όταν βλέπουμε ανθρώπους κάθε κατηγορίας, ηλικίας και εμφάνισης, να μπαίνουν στο λεωφορείο ξεδιάντροπα, να στρογγυλοκάθονται και να μην πληρώνουν εισιτήριο. Και είναι δυστυχώς η πλειονότητα. Σε όλα τα μέρη του κόσμου γίνονται έλεγχοι. Εδώ πλήρης ασυδοσία. Επικρατεί ακόμα και σε αυτή την εκσυγχρονιστική κυβέρνησή μας που εμφανώς και απροκάλυπτα πλέον αντιγράφει τις πρακτικές
Σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής ο οδηγός συνδιαλέγονταν στο
κινητό του ενώ παράλληλα οδηγούσε. Σε κάποιο τμήμα της διαδρομές οδηγούσε με το
ένα χέρι ενώ το άλλο ήτα απλωμένο στα δεξιά του. Ο οδηγός δεν ήταν νέος, γύρω
στα 55 ή κάτι τέτοιο.
Μπορεί να μας εξηγήσει κάποιος τι ακριβώς γίνεται με τις υπηρεσίες
του ΟΑΣΑ; Κανένας δεν ελέγχει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών; Κανένας
δεν ασχολείται με τη ασφάλεια των επιβατών,
του υλικού και του ίδιου του οδηγού; Όλοι έχουν αυτονομηθεί προφανώς και ο καθείς
κάνει ότι του κατεβεί.
Στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά έχουμε καταγράψει και άλλα περιστατικά που δείχνουν ότι τα προβλήματα είναι διαχρονικά και δεν βρίσκουν ποτέ λύσεις.
ΥΓ: Αγανακτούμε όταν βλέπουμε ανθρώπους κάθε κατηγορίας, ηλικίας και εμφάνισης, να μπαίνουν στο λεωφορείο ξεδιάντροπα, να στρογγυλοκάθονται και να μην πληρώνουν εισιτήριο. Και είναι δυστυχώς η πλειονότητα. Σε όλα τα μέρη του κόσμου γίνονται έλεγχοι. Εδώ πλήρης ασυδοσία. Επικρατεί ακόμα και σε αυτή την εκσυγχρονιστική κυβέρνησή μας που εμφανώς και απροκάλυπτα πλέον αντιγράφει τις πρακτικές
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου