Η Ελλάς
στη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ αναστενάζει, από αιώνων, μάλλον.
Όσο και
αν το πρόβλημα φαίνεται να είναι η λειτουργία
των εγκεφάλων των ανδρών και γυναικών που μας κυβερνούν, μερικές φορές, ίσως στις προγραμματικές τους
δηλώσεις στο Ελληνικό Κοινοβούλιο υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια και μόλις κάτσουν
στις βαθιές πολυθρόνες τις εξουσίας, ξεχνούν τους πολίτες, αναστέλλουν όλα τα αντανακλαστικά
τους και κάνουν αγρανάπαυση, μέχρι τέλους της κυβερνητικής θητείας.
Οι
ουρές μάλλον αυξάνονται στις δημόσιες υπηρεσίες και οι νέες τεχνολογίες είναι
μόνον για αδιαφανείς διαγωνισμούς και αγορά άχρηστου συνήθως ή μη αξιοποιούμενου
εξοπλισμού, ενώ οι δυνατότητες των συστημάτων παραμένουν αναξιοποίητες, βορά
στις συνδικαλιστικές ορέξεις των χουντοσυνδικαλιστάδων που συγκυβερνούν. Μερικές
δε φορές γινόμαστε μάρτυρες μια «ηλεκτρονικούρας», το αντίστοιχο της «χαρτούρας»
της δημόσιας γραφειοκρατίας.
Ελάχιστες
είναι οι υπηρεσίες που προσφέρονται στους πολίτες προς διευκόλυνση τους, ενώ το
δημόσιο έχει μολύνει και τον ιδιωτικό τομέα, π.χ. τράπεζες, σε μεγάλο βαθμό. Αν
και οι τράπεζες πρωτοστάτησαν στην προσφορά υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα προς διευκόλυνση
των πελατών τους.
Στο
Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά έχουμε
περιγράψει πολλές προτάσεις που θα μπορούν εύκολα και αποτελεσματικά να
διευκολύνουν την καθημερινότητα των πολιτών αλλά το γκουβέρνο αδιαφορεί
προκλητικά και επιδεικτικά. Τα συμφέροντά τους βλέπετε είναι συνυφασμένα με
ντοσιέ και χαρτούρα.
Και ας
έχει δημιουργήσει το πολιτικό σύστημα ανεξάρτητες αρχές, συνηγόρους, επιβάλλει έντυπα
καταγραφής σχολίων καταναλωτών υπηρεσιών στο δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα.
Τίποτε από όλα αυτά δεν αξιοποιούνται και όλα τα παράπονα, προτάσεις, σχόλια, υποδείξεις
παίρνουν το δρόμο των προσφιλών στους ηγήτορες, χωματερών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου