Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Σάββατο 13 Αυγούστου 2022

Χάθηκε η λογική από τη κυβέρνηση …

Η είδηση: ΕΛΣΤΑΤ: Μείωση 2,7% στις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Ιούλιο. Το 7μηνο, κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 131.476 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 126.661 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 3,8% (αύξηση 28,7% είχε παρουσιαστεί το 7μηνο του 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2020). Τα καινούργια αυτοκίνητα ανέρχονται σε 71.541 έναντι 75.118 που κυκλοφόρησαν το 7μηνο του 2021, παρουσιάζοντας μείωση 4,8% (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, 11/08/2022).

 

Κανένας αρμόδιος δεν αντιλαμβάνεται ότι πρόκειται για τραγική και παράλογη αφαίμαξη πόρων της χρεωκοπημένης χώρας; Κανένας αρμόδιος δεν αναγνωρίζει τη μεταφορά πολύτιμων πόρων της χρεωκοπημένης Ελλάδος στις ανθούσες βιομηχανικά χώρες δυτικής (ακόμα και της ανατολικής, πιο πρόσφατα, ενώ δε ξέρουμε τι ποσά μεταφέρθηκαν ακόμα και στην Ιαπωνία) Ευρώπης, με πρώτες τη Γερμανία και τη Γαλλία;

 

Αφού για περισσότερα από 40 χρόνια οι κυβερνητικοί φωστήρες απέτυχαν παταγωδώς να δημιουργήσουν ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία, τώρα εμφανίζονται και πάλι προαγωγοί της ελεύθερης και χωρίς καμιά λογική μεταφοράς πόρων στις ίδιες ευημερούσες χώρες.

 

Ποια είναι η νέα μόδα και η νέα αφαίμαξη; Μα οι επιδοτήσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα μικρής αυτονομίας, τουλάχιστον 1000 κιλά βαρύτερα από τα συνηθισμένα και ασφαλώς απαιτούν πρόσθετη ενέργεια για την μεταφορά τους. Κανένας δε γνωρίζει πως και σε ποια σημεία θα φροντίζονται τα οχήματα, τι θα γίνει με τις εξαντλημένες μπαταρίες, ποιος θα χειριστεί τα τοξικά απόβλητα. Και το μείζον: η κυβέρνηση επιδοτεί τους πλούσιους μια και είναι οι μόνοι που μπορούν να διαθέσουν τα χρήματα για τα ακριβά αυτοκίνητα.

 

Ίσως τα ηλεκτρικά οχήματα να είναι κατάλληλα για επαγγελματική χρήση, αλλά αυτό θα πρέπει να υποστηριχτεί από σοβαρές μελέτες και όχι από απλές δηλώσεις υπουργών (που στη λογική μας ενεργούν ως ένθερμοι προαγωγοί εταιρειών κατασκευής).

 

Διαβάστε τη σχετικά πρόσφατη ανάρτηση (με παραπομπές στην αρχική πρόταση) …

 

·                 Κυριακή 12 Ιουνίου 2022

Εκατομμύρια αυτοκίνητα σταθμευμένα στους δρόμους, χωρίς να ρωτά κανείς πως πληρώθηκαν …

 

Όπως θα περίμενε κανείς η πρότασή μας έμεινε αναπάντητη από την επιτελική κυβέρνηση.

 

Αν η κυβέρνηση θέλει να φανεί καλή στους πολίτες, ας επιδοτηθούν οι νέοι να μην αγοράζουν αυτοκίνητο (πχ. με επιδότηση ασφαλίστρων ενοικιαζόμενων, κουπόνια βενζίνης, επιδότηση γευμάτων στον προορισμό, επιδότηση ναύλων πλοίων κλπ.).  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου