Η είδηση: Κ. Χατζηδάκης: Πέντε μέτρα για σύγχρονη διαχείριση των απορριμμάτων (και ειδικότερα το τρίτο θέμα).
… 3. Δημιουργία εθνικού δικτύου ΜΕΑ - Ενθάρρυνση ΣΔΙΤ
Στόχος του υπουργείου είναι η δημιουργία ενός εθνικού δικτύου Μονάδων Επεξεργασίας Αποβλήτων, καθώς σήμερα λειτουργούν μόλις έξι μονάδες.
Ειδικότερα, έως τα τέλη του 2023 προβλέπεται η δημιουργία 28 ακόμη μονάδων, ενώ ήδη εντατικοποιούνται οι διαδικασίες για τη δημοπράτηση 17 εντός του 2020 σε όλη την Ελλάδα. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, ενθαρρύνονται οι Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Για το θέμα, ο κ. Χατζηδάκης ανέφερε ως παράδειγμα ότι «από τις έξι ΜΕΑ που λειτουργούν στη χώρα αυτή τη στιγμή, εύρυθμη λειτουργία έχουν μόνο οι τρεις, και είναι εκείνες που λειτουργούν μέσω ΣΔΙΤ». (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, UPD:19:07,Τρίτη, 14 Ιουλίου 2020 17:50).
Πρωτοφανή πράγματα από χείλη υπουργού. Αν και είναι αξιοπρόσεκτη περίπτωση μια και αναφέρεται σε θλιβερές αλλά πραγματικές καταστάσεις.
… 3. Δημιουργία εθνικού δικτύου ΜΕΑ - Ενθάρρυνση ΣΔΙΤ
Στόχος του υπουργείου είναι η δημιουργία ενός εθνικού δικτύου Μονάδων Επεξεργασίας Αποβλήτων, καθώς σήμερα λειτουργούν μόλις έξι μονάδες.
Ειδικότερα, έως τα τέλη του 2023 προβλέπεται η δημιουργία 28 ακόμη μονάδων, ενώ ήδη εντατικοποιούνται οι διαδικασίες για τη δημοπράτηση 17 εντός του 2020 σε όλη την Ελλάδα. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, ενθαρρύνονται οι Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Για το θέμα, ο κ. Χατζηδάκης ανέφερε ως παράδειγμα ότι «από τις έξι ΜΕΑ που λειτουργούν στη χώρα αυτή τη στιγμή, εύρυθμη λειτουργία έχουν μόνο οι τρεις, και είναι εκείνες που λειτουργούν μέσω ΣΔΙΤ». (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, UPD:19:07,Τρίτη, 14 Ιουλίου 2020 17:50).
Πρωτοφανή πράγματα από χείλη υπουργού. Αν και είναι αξιοπρόσεκτη περίπτωση μια και αναφέρεται σε θλιβερές αλλά πραγματικές καταστάσεις.
Όλα γίνονται από μόνα τους λες και δεν υπάρχουν αρμόδιοι, υπεύθυνοι
και διάθεση πακτωλών χρημάτων για κακώς σχεδιασμένα έργα ή δυσλειτουργούντα ή
ημιτελή ή άχρηστα που είναι τελικά για τα σκουπίδια ή χρειάζονται πολλά επί
πλέον χρήματα για να διορθωθούν.
Ποτέ δεν αναζητούνται ευθύνες, ποτέ δεν επεμβαίνει η Δικαιοσύνη,
ποτέ δε πληρώνουν οι διαπλεκόμενοι και οι συναλλασσόμενοι κάτω από το τραπέζι,
ποτέ δεν αναζητιούνται ποιος έκανε τις κακοτεχνίες, ποιοι και πως έβαλαν υπογραφές σε
τεχνικώς απαράδεκτες κατασκευές,
Η υπόθεση επεξεργασίας αστικών λυμάτων είναι ίσως από τις
πλέον θλιβερές στην ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας. Και τα πράματα δε θα
διορθωθούν ούτε εύκολα, ούτε και χωρίς μεγάλο κόστος.
ΥΓ: Η υπόθεση βέβαια των τοξικών αποβλήτων είναι ίσως η βρωμερότερη και επικινδυνέστερη όλων
ΥΓ: Η υπόθεση βέβαια των τοξικών αποβλήτων είναι ίσως η βρωμερότερη και επικινδυνέστερη όλων
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου