Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


9 Οκτωβρίου 2022

Ο καθένας μπορεί να καταλάβει γιατί η Ελλάδα πάει μπροστά με ιλιγγιώδη ταχύτητα …

Η είδηση: ΣτΕ: Αντισυνταγματικό το νέο μισθολόγιο των καθηγητών των ΑΕΙ. Αντισυνταγματικές έκρινε η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας


τις σχετικές διατάξεις του νόμου 4472/2017, με τις οποίες καθορίστηκε νέο μισθολόγιο (βασικός μισθός και επιδόματα) των μελών του Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού (ΔΕΠ) των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, δηλαδή των καθηγητών, αναπληρωτών καθηγητών κ.λπ. Σύμφωνα με τις υπ΄ αριθμ. 1911-1912/2022 αποφάσεις της Ολομέλειας του ΣτΕ, η αντισυνταγματικότητα ανάγεται στην απορρέουσα από το άρθρο 16 του Συντάγματος αρχή της ιδιαίτερης μισθολογικής μεταχείρισης, καθώς και στις συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αναλογικότητας (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, UPD:18:23, 07/10/2022).

Πολύ καλά. Τα σαΐνια της κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ έκαναν ότι ήθελαν και αγνοούσαν όλα όσα έπρεπε να γνωρίζουν για να είναι σε θέση να νομοθετούν. Δε γνωρίζουμε (μάλλον ούτε και είναι δυνατό να μάθουμε τι έκανε η αντιπολίτευση στη Βουλή. Είναι άλλωστε και αδιάφορο) πως λειτουργούσε το μυαλό τους και ποιος ήταν ο στόχος του μοναδικού και θαυμάσιου πνευματικού τέκνου της Ελλάδος που ήταν υπουργός Παιδείας. Ούτε και τι έκανε η αρμοδία υπηρεσία της Βουλής που συνεργάζεται και συμβουλεύει την εκάστοτε κυβέρνηση στο νομοθετικό έργο.

Αλλά το θαυμάσιο ΣτΕ γιατί έκανε 5 χρόνια να γνωμοδοτήσει. Ποιος τελικά είναι ο ρόλος του, ποιες οι ευθύνες του και ποιος αξιολογεί το έργο και τον τρόπο λειτουργία του;

Κατόπιν της συγκεκριμένης απόφασης είναι σε θέση κάποιος αρμόδιος π.χ. ο υπουργός Δικαιοσύνης και κάποιος από τη Βουλή να περιγράψουν τις συνέπειες και τις επιπτώσεις στα ΑΕΙ, στους φορολογουμένους και τις υπηρεσίες της δημόσιας διοίκησης;

Και υπάρχει κανείς που θα εξαλείψει τις απαράδεκτες αυτές πρακτικές που λογικά στηρίζονται σε νομοθετικές ρυθμίσεις και στην επιβεβλημένη από το κατεστημένο πλήρη και απόλυτη ατιμωρησία κάθε ενός της δημόσιας διοίκησης, που απλά εισπράττει και δεν υπόκειται σε κανένα περιορισμό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου