Φωτ. AP Photo/Yorgos Karahalis. |
Τη σημασία οι μαθητές να αισθάνονται ότι το σχολείο και η εκπαίδευση είναι «δική τους υπόθεση», ότι είναι μέτοχοι σε αυτή τη διαδικασία και όχι απλώς δέκτες, αναδεικνύει η σημαντική μελέτη της κ. Ελένης Τσολακίδου, τέως αρμοδίας για θέματα ισότητας των φύλων στο υπουργείο Δικαιοσύνης, με διδακτορικές σπουδές στην εκπαίδευση. Η κ. Τσολακίδου μελέτησε «Τα αποτελέσματα της σχολικής διοίκησης και των μεθόδων διδασκαλίας στη σχολική απόδοση των μαθητών της Γ΄ Λυκείου», όπως είναι ο τίτλος έρευνας που εκδόθηκε σε βιβλίο από τις εκδόσεις «Το Σκαθάρι» … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, 18.10.2022 • 13:11).
Είχαμε προγραμματίσει να επανέλθουμε στο θέμα στης εκπαίδευσης, αλλά μας πρόλαβε το άρθρο της κας Τσολακίδου.
Δε διαβάσαμε το βιβλίο και δεν έχουμε ολοκληρωμένη άποψη για το προβληματισμό και τα συμπεράσματα της συγγραφέως. Το γεγονός ότι προβάλλει το θέμα η εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, συνηγορεί υπέρ του γεγονότος ότι το περιεχόμενο του βιβλίου θα είναι ενδιαφέρον.
Το θέμα της εκπαίδευσης μας έχει απασχολήσει πολλάκις στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά. Το 2017 εκφράσαμε την άποψη …
· Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017
Εκπαίδευση σημαίνει αναδεικνύω τις ικανότητες και τις αρετές του κάθε παιδιού …
Είναι λυπηρό το γεγονός ότι οι γονείς δε μετέχουν σε κάποιο διάλογο για την εκπαίδευση των παιδιών τους και έχουν εκχωρήσει (όχι όλοι βέβαια και πολλοί βρήκαν τη λύση των ιδιωτικών σχολείων λόγω οικονομικής ευμάρειας), την εκπαίδευση στα χέρια σχεδόν παραφρόνων και οπισθοδρομικών συνδικαλιστών. Τα αποτελέσματα θλίβουν και αποτελούν περίγελω της Ευρώπης, αλλά όλοι μένουν ασυγκίνητοι. Δυστυχώς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου