Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Τετάρτη 3 Μαΐου 2023

Απορία … για τους καθηγητές βουλευτές, υπουργούς και πρόσφατα κομματάρχες …

Έγιναν καθηγητές με εκλογή. Δε ξέρουμε αν έχουν επιστημονικό έργο να επιδείξουν κατά τη θητεία τους στο ΑΕΙ. Έτσι και αλλιώς αξιολόγηση στα ΑΕΙ μετά την εκλογή δεν υφίσταται. Έχουν την ιδεολογία τους, όπως κάθε πολίτης. Πολλοί από αυτούς έχουν προσβάσεις στα κόμματα.

Κάποια στιγμή τους καλεί η Πατρίς να την υπηρετήσουν, σε άλλο πεδίο από το επιστημονικό. Δηλαδή, κόμμα αποφασίζει ότι χωρίς αυτούς διακυβέρνηση δε γίνεται. Οι κύριοι αυτοί, θεωρούν καθήκον τους να ασχοληθούν όχι με το εκπαιδευτικό και επιστημονικό τους έργο, αλλά έργα αλλότρια. Αποδέχονται τη νέα θέση (η Βουλή έχει ψηφίσει νόμο που τους επιτρέπει να διατηρούν τη θέση τους στο ίδρυμα, αλλά να αναστέλλουν την ιδιότητα του κ. καθηγητή) και μπορούν να είναι κατ΄ όνομα καθηγητές για 5,10 ή και 20 χρόνια μακριά από την ανώτατη εκπαίδευση. Στη νέα θέση δεν είναι υπεύθυνοι για τίποτε, δεν αξιολογούνται ποτέ και δεν ελέγχονται ποτέ για τα πεπραγμένα τους.

Ποτέ δεν είδαμε παράκλητο καθηγητή να αφήνει πίσω του σημαντικό και αξιομνημόνευτο έργο. Συνήθως αποτυγχάνουν και εξαποστέλλονται, όταν το κόμμα αποφασίσει ότι δεν είναι πλέον χρήσιμοι και δεν συμβάλλουν στην επανεκλογή του ταγών του κόμματος. Προσγειώνονται όμως χάρις στους νόμους και τις διατάξεις που έχει ψηφίσει η Βουλή, στις προηγούμενες θέσεις τους, χωρίς καμιά άλλη συνέπεια. [ΣΣ: Παραδείγματα πολλά όπως  οι κκ. Αλογοσκούφης, Αρβανιτόπουλος, Κάρταλης, Βενιζέλος, Βαρουφάκης στην ουρά,  και πολλοί άλλοι, κοσμούν το Πάνθεον της καθηγεσίας … Κράτος εν Κράτει]

Πείτε μου σας παρακαλώ πως ένα χαρακτηρισμένο «κομματικό στέλεχος» μπορεί να εμπνεύσει νέους να ακολουθήσουν την επιστήμη που επέλεξαν και να διαμορφώσουν τη ζωή τους με αρχές, αξίες και αξιοκρατία; Το παράδειγμα θα είναι επί χρόνια μπροστά στα μάτια τους και θα προσπαθήσουν και αυτοί να μοιάσουν και να επιτύχουν ότι και ο κ. καθηγητής τους.
 
Η λογική λέει (όπως το έχουμε ξαναπεί στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά), καθηγητής  ΑΕΙ που θέλει άλλη κυβερνητική ή δημόσια θέση παραιτείται από καθηγητής και παύει κάθε σχέση εργασίας του με το πανεπιστήμιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου