Είναι στο 95% ολοκληρωμένο το έργο σε ό,τι αφορά την κατασκευή των 13 πρώτων σταθμών και αυτό που λείπει είναι δύο πράγματα: οι συρμοί και ο ιδιοκτήτης του έργου, δηλαδή οι πολίτες της Θεσσαλονίκης που δικαιούνται μετά από τόσα χρόνια αναμονής να έχουν τη δυνατότητα μιας σύγχρονης υποδομής που θα αλλάξει την ποιότητα της ζωής τους και την καθημερινότητα τους.
Είπε ότι το πρώτο εξάμηνο του 2019 θα γίνουν οι δοκιμές των συρμών και τόνισε την πεποίθησή του ότι «όχι στο τέλος του 2020, αλλά τον Φλεβάρη του 2020 οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα είναι σε θέση να κάνουν χρήση ενός εργαλείου που το έχουν ανάγκη».
«Δεν μπορώ να αποφύγω τις μνήμες που έρχονται στο μυαλό μου, τις εικόνες του έργου που ως πρωθυπουργός αντίκρισα όταν παραλάβαμε τα έργα στις αρχές του 2015: ερειπωμένα εργοτάξια, λαμαρίνες σε όλη την πόλη, μεγάλες διαφωνίες για την επίλυση τεχνικών ζητημάτων, νομικές εμπλοκές διεκδίκηση απίστευτων αποζημιώσεων για τις καθυστερήσεις, για το 30% του έργου που ανέρχονταν σε ποσά μεγαλύτερα από ό,τι το συνολικό συμβασιοποιημένο τίμημα του έργου».
Αυτό είπε ο Αλ. Τσίπρας εξηγώντας ότι 900 εκατομμύρια ήταν όλο το έργο, ενώ 1,1 δισ. ήταν οι απαιτήσεις που ζητούσαν για το 30% του έργου. «Προχωρήσαμε σε δύσκολη διαπραγμάτευση, συμφωνήσαμε τελικά διαιτητικά δικαστήρια και ανώτατο πλαφόν αποζημίωσης και τελικά οι αποφάσεις όρισαν τελικά 188 εκατομμύρια ευρώ αντί για 1,1 δισ.». «Κάτι περισσότερο από 900 εκατομμύρια, σώθηκαν από τα χρήματα του ελληνικού λαού», σημείωσε … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 16:09, 29 Δεκεμβρίου 2018).
Είπε ότι το πρώτο εξάμηνο του 2019 θα γίνουν οι δοκιμές των συρμών και τόνισε την πεποίθησή του ότι «όχι στο τέλος του 2020, αλλά τον Φλεβάρη του 2020 οι πολίτες της Θεσσαλονίκης θα είναι σε θέση να κάνουν χρήση ενός εργαλείου που το έχουν ανάγκη».
«Δεν μπορώ να αποφύγω τις μνήμες που έρχονται στο μυαλό μου, τις εικόνες του έργου που ως πρωθυπουργός αντίκρισα όταν παραλάβαμε τα έργα στις αρχές του 2015: ερειπωμένα εργοτάξια, λαμαρίνες σε όλη την πόλη, μεγάλες διαφωνίες για την επίλυση τεχνικών ζητημάτων, νομικές εμπλοκές διεκδίκηση απίστευτων αποζημιώσεων για τις καθυστερήσεις, για το 30% του έργου που ανέρχονταν σε ποσά μεγαλύτερα από ό,τι το συνολικό συμβασιοποιημένο τίμημα του έργου».
Αυτό είπε ο Αλ. Τσίπρας εξηγώντας ότι 900 εκατομμύρια ήταν όλο το έργο, ενώ 1,1 δισ. ήταν οι απαιτήσεις που ζητούσαν για το 30% του έργου. «Προχωρήσαμε σε δύσκολη διαπραγμάτευση, συμφωνήσαμε τελικά διαιτητικά δικαστήρια και ανώτατο πλαφόν αποζημίωσης και τελικά οι αποφάσεις όρισαν τελικά 188 εκατομμύρια ευρώ αντί για 1,1 δισ.». «Κάτι περισσότερο από 900 εκατομμύρια, σώθηκαν από τα χρήματα του ελληνικού λαού», σημείωσε … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 16:09, 29 Δεκεμβρίου 2018).
Διαβάσαμε
με προσοχή τα όσα είπε ο θαυμάσιος πρωθυπουργός μας κ. Αλ. Τσίπρας.
Λογικά
εκτός από τους συρμούς και τους πολίτες, λέει και η ειλικρίνεια. Λεπτομέρειες
θα μου πείτε.
Κατά
τη ταπεινή μας γνώμη σύμφωνα με τα λεγόμενα, οι προηγούμενοι αρμόδιοι φέρουν εγκληματικές
ευθύνες για τα όσα συνέβησαν πριν αναλάβει η θεάρεστη αριστερή διακυβέρνηση και
τα κάνει όλα όπως πρέπει να είναι και υπέρ των απόντων πολιτών (πάντοτε κατά τη
διαπίστωση του πρωθυπουργού μας).
Λογικά
και αφού κάνει τις σοβαρότατες αυτές καταγγελίες δημοσίως και ανερυθριάστως, θα
έπρεπε να έχει ήδη ζητήσει να επιληφθεί η δικαιοσύνη εδώ και τρία τουλάχιστον χρόνια
και να έχουν ήδη αποδοθεί ευθύνες στους επιόρκους και τους φαταούλες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου