Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Πέμπτη 4 Απριλίου 2024

Μέρος του Ασκληπιείου Πάρκου Αθηνών λειτουργεί και ας μην το παραδέχονται …

Απρίλιος στην Εθνική Πινακοθήκη Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου

Δημόσια Τέχνη και Αστικό Βίωμα: Σύγχρονες Πρακτικές και Προκλήσεις
Στις 11 και 12 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί διήμερη Επιστημονική Συνάντηση στο πλαίσιο της περιοδικής έκθεσης «ΑΣΤΥΓΡΑΦΙΑ» με τίτλο «Δημόσια Τέχνη και Αστικό Βίωμα: Σύγχρονες Πρακτικές και Προκλήσεις», στο Αμφιθέατρο «Ίδρυμα Ωνάσης, στην Εθνική Πινακοθήκη – Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου.

Η Εθνική Πινακοθήκη θα έχει ελεύθερη είσοδο στις 18 Απριλίου 2024 συμμετέχοντας στους εορτασμούς για την Διεθνή Ημέρα Μνημείων.

Η έκθεση «ΑΣΤΥΓΡΑΦΙΑ» διερευνά εκδοχές του αστικού βιώματος στην ελληνική τέχνη κατά τις δεκαετίες 1950 – 1970 μέσα από το βλέμμα εικαστικών δημιουργών και κινηματογραφιστών. Η σύλληψη της έκθεσης αντιμετωπίζει την πόλη ως εμπειρία, εξετάζει την αστικοποίηση, την ανοικοδόμηση και τη μετανάστευση στο πλαίσιο των ραγδαίων αλλαγών που συνέβησαν μεταπολεμικά στην ελληνική κοινωνία. Οι καλλιτέχνες ερμηνεύουν την πόλη όχι μόνο ως δομημένο περιβάλλον που τους εμπεριέχει, αλλά και ως καθημερινό βίωμα, ένα πλαίσιο με το οποίο έρχονται αντιμέτωποι, είτε με όρους αναγνώρισης, ασφάλειας και αποδοχής είτε με όρους ανίχνευσης, διαπραγμάτευσης και σύγκρουσης (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, Δευτέρα, 1 Απριλίου 2024 8:05).


Διαβάστε το κείμενο και θα καταλάβετε.

Το Ασκληπιείο Πάρκο Αθηνών έχει σχεδιαστεί για την Υγεία, τον Πολιτισμό, το Περιβάλλον και τη Κοινωνική Αλληλεπίδραση.

Θα μου πείτε τι είναι αυτές οι έννοιες. Ακατανόητες από την ηγεσία και τους περισσότερους σύγχρονους Έλληνες. Εμείς όμως επιμένουμε.

Το Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή υπάρχει στους δημόσιους σχεδιασμούς εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Παραμένει όμως χώρος που εξασκείται το δικαίωμα του καθενός που είναι τα πράγματα να κόβει ένα κομμάτι και να κάνει ότι του καπνίσει εν ονόματι πραγματικών ή αναγκών που σκαρφίζονται οι επιτήδειοι για να προβάλλουν το εγώ τους και να ικανοποιήσουν την εκλογική τους πελατεία.

Το Μητροπολιτικό Πάρκο Γουδή, το λέμε από το 1994 και το επαναλαμβάνουμε όπου βρεθούμε και όπου σταθούμε, πρέπει να μετασχηματιστεί σε ένα Σύγχρονο Ασκληπιακό Πάρκο, το Ασκληπιείο Πάρκο Αθηνών. Όνειρο και σχεδιασμός του Δημήτριου Σωτηρίου (πρώην αναπληρωτή καθηγητή Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών) και του εκλιπόντος γλύπτη και καθηγητή Πλαστικής της Σχολής Αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ, Θόδωρου Παπαδημητρίου).

Οι δραστηριότητες που εξαγγέλθηκαν εντάσσονται επιτυχώς σε δραστηριότητες που συνάδουν με τα σχέδια Πολιτισμού, Περιβάλλοντος και Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης των σχεδιασμών ενός Σύγχρονου Ασκληπιακού Πάρκου©.

Ελπίζουμε ότι και ο νέος δήμαρχος Αθηναίων και οι επιτελείς θα δουν το χώρο υπό το πρίσμα των ιδεών που προτείνουμε. Ελπίζουμε και ότι θα πείσουν την ηγεσία της επιτελικής κυβέρνησης να συνταχθεί μαζί τους και να δημιουργήσουν για την πόλη των Αθηνών ένα μοναδικό, σύγχρονο και καινοτόμο «αφήγημα» αλλά πρωτίστως ένα εμβληματικό χώρο υπέρ των πολιτών και των αναγκών τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου