Τηλεφώνησα στον αριθμό 13800 της WIND για να αναφέρω ένα πρόβλημα με την
ηλεκτρονική πληρωμή τρέχοντος λογαριασμού.
ΥΓ: Η διαμαρτυρία στάλθηκε και στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ του κ. Φλαμπουράρη και περιμένουμε
Το αυτόματο σύστημα ύστερα από διάφορες ερωτήσεις
προκειμένου να αποφασίσει ποιο είναι το
πρόβλημα και να υποδείξει το επόμενο βήμα, είπε «αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να
σας εξυπηρετήσουμε, πάρτε αργότερα».
Πρόκειται για απαράδεκτη τακτική και περιφρόνηση στους
πελάτες.
Η ενδεδειγμένη απάντηση του συστήματος θα ήταν «αυτή τη
στιγμή δεν μπούμε να ανταποκριθούμε στο αίτημά σας, αλλά καταγράψαμε τα
στοιχεία σας και θα σας τηλεφωνήσει εκπρόσωπός μας, το ταχύτερο δυνατό».
Η ΕΕΤΤ, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνίων και Ενημέρωσης και το υπουργείο Μεταφορών και
Επικοινωνιών πρέπει άμεσα να λάβουν μέτρα και να βελτιωθούν οι υπηρεσίες προς
τους πολίτες.
ΥΓ: Η διαμαρτυρία στάλθηκε και στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ του κ. Φλαμπουράρη και περιμένουμε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου