Το φαγητό είναι μια από τις πλέον σημαντικές καθημερινές
λειτουργίες των έμβιων όντων και προφανώς και των ανθρώπων.
Επειδή σε πολλές χώρες του κόσμου οι άνθρωποι έχουν
βελτιώσει κατά πολύ τις συνθήκες διαβίωσης τους, αναζητούν και καλύτερους και
πλέον ευφάνταστους τρόπους ικανοποιήσεως της ζωτικής ανάγκης πείνας και της
ανάγκης καταναλώσεως τροφίμων.
Κάνεις άλλος δεν έχει επενδύσει στη σημαντική αυτή συνιστώσα
της καθημερινής ανάγκης των ανθρώπων όσο τα καταστήματα ΙΚΕΑ. Αν κάποιος επισκεφτεί
τα καταστήματα ΙΚΕΑ θα αντιληφθεί τη στρατηγική, το αποτέλεσμα και την απλή,
ουσιαστική, δυναμική και τελεσφόρο στρατηγική που ακολουθείται.
Τι αντίθεση με τη τουριστική Ελλάδα που πέρα τη μεγαλοφροσύνη
της για τα ρεκόρ επισκεπτών και εσόδων δεν κατάφερε ποτέ να αξιοποιήσει το
τομέα και να δώσει ικανοποιητική απασχόληση, προώθηση των ελληνικών προϊόντων
και κουζίνας και να προσφέρει κύματα χαράς, ικανοποίησης και ακόμα και
ενθουσιασμού τους επισκέπτες και περιηγητές. Εκτός κάποιων μεμονωμένων και
μάλλον περιορισμένων σε έκταση και επιπτώσεις προσπαθειών.
Η Ελλάδα πρέπει επειγόντως να επενδύσει στο καλό φαγητό.
Βλέπετε σχετικές αναρτήσεις στο https://simpleandclear.blogspot.com/2014/10/blog-post_69.html
και https://simpleandclear.blogspot.com/2017/04/blog-post_73.html.
Αν και τα πράγματα είναι αυτονόητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου