Οι
ιστοσελίδες των δημοσίων υπηρεσιών είναι καταθλιπτικές, μη λειτουργικές, ο κάθε
φορέας κάνει ότι θέλει και παρέχει (;) όποιες πληροφορίες του κάνει κέφι. Δεν έχουν
σφραγίδα επαγγελματισμού και εν τέλει το αποτέλεσμα είναι αποκαρδιωτικό,
ελάχιστα λειτουργικό και λογικά άχρηστο.
Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, πρέπει να θεσπίσει ενιαία εμφάνιση και περιεχόμενο των πυλών πληροφόρησης των πολιτών με μόνο κριτήριο την εξυπηρέτηση και την άμεση έγκυρη πληροφόρηση των πολιτών. Κεντρικό ρόλο θα πρέπει να έχει η Διαφάνεια και ο τριμηνιαίος απολογισμός πεπραγμένων και ισολογισμών όπως επιβάλλεται, αν δεν κάνουμε λάθος στις εταιρίες.
Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, πρέπει να θεσπίσει ενιαία εμφάνιση και περιεχόμενο των πυλών πληροφόρησης των πολιτών με μόνο κριτήριο την εξυπηρέτηση και την άμεση έγκυρη πληροφόρηση των πολιτών. Κεντρικό ρόλο θα πρέπει να έχει η Διαφάνεια και ο τριμηνιαίος απολογισμός πεπραγμένων και ισολογισμών όπως επιβάλλεται, αν δεν κάνουμε λάθος στις εταιρίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου