Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019

Και πάλι για την παλιά σιδηροδρομική γραμμή Λαυρίου …

Η σιδηροδρομική γραμμή Αθηνών Λαυρίου έχει εγκαταλειφθεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Δήμοι όπως Φιλοθέης, Χαλανδριου, Παιανίας, Κορωπίου, Μαρκοπούλου και άλλοι, εμφανώς ή μη καταπάτησαν το χώρο και έκαναν παρτέρια ή γήπεδα ή ότι άλλο ήθελαν.

Κανένας δεν τους ενόχλησε και κανένα δεν διεκδίκησε τα δικαιώματα του δημοσίου. Σε πολλά σημεία και μάλλον μετά το Μαρκόπουλο (ίσως όμως και αλλού) οι καταπατήσεις έγιναν και από ιδιώτες και τώρα θα διεκδικούν αποζημιώσεις για να εγκαταλείψουν τα καταπατημένα. Όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλες τις ανάλογες περιπτώσεις.

Η παλιά γραμμή πρέπει να επανατεθεί σε λειτουργία, αφού δοθούν πλήρεις εξηγήσεις για την αβελτηρία των αρμοδίων, αναζητηθούν ευθύνες και αποβληθούν δια παντός οι καταπατητές.

Αν ειδικοί αποφανθούν ότι χρειάζεται νέα χάραξη, βρεθούν τα χρήματα για τη δημιουργία της νέας γραμμής και σχεδιαστούν τα κατάλληλα έργα, όλη η επιφάνεια της παλιάς γραμμής να παραδοθεί προς χρήση του κοινού κα να δημιουργηθεί ίσως ο ποδηλατόδρομος Αθηνών - Λαυρίου, με απολήξεις σε όλες τις πόλεις καθ’ οδόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου