Οι επενδύσεις σε τουριστικά καταλύματα στη πόλη των Αθηνών
και σε τουριστικούς δημοφιλείς προορισμούς είναι πολλές, μάλλον καλές και
φαίνεται να υπάρχει ένα διαφορετικό
κλίμα από αυτό των προηγουμένων δεκαετιών και των γνωστών μικρομεσαίων
επενδυτών (με αγνώστου προελεύσεως κεφάλαια) των ρουμς το λετ (rooms to let).
Αν κοιτάξει κανείς τις προσφορές ξενοδοχείων για καλής ποιότητος καταλύματα σε άλλες πόλεις της Ελλάδος μάλλον θα απογοητευθεί. Δε βρίσκονται εύκολα έως καθόλου συγκροτήματα με ικανοποιητικές σύγχρονες υπηρεσίες, ποιότητα ανάλογη των τιμών και εκπαιδευμένο προσωπικό κατάλληλο για προώθηση του προϊόντος και καθοδήγηση των φιλοξενουμένων προς δραστηριότητες ενδιαφέροντος. Πρώτα από όλα οι τομές είναι πολύ υψηλές, ενώ όλα είναι αποσπασματικά και ότι καλό γίνεται οφείλεται σε προσωπικό ενδιαφέρον υπαλλήλων, ενώ η διαχείριση και η διοίκηση των μονάδων είναι συνήθως απούσα και θα τη χαρακτήριζε κανείς εκ του αποτελέσματος μέτρια έως ακατάλληλη.
Πρέπει να βρεθεί τρόπος να γίνουν σοβαρές επενδύσεις σε ξενοδοχεία οργανωμένα με πλήρεις υπηρεσίες 3 και 4 αστέρων, σύγχρονες και ευχάριστες. Οι επιλογές αυτές θα πρέπει να συνδυάζονται με αναβάθμιση των πόλεων και των υπηρεσιών που προσφέρονται τοπικώς, σε θέματα εύκολης μετακίνησης (και για ΑΜΕΑ), γαστρονομίας, ποιοτικών δραστηριοτήτων, ανάδειξης της τοπικής ιστορικής και σύγχρονης κουλτούρας, διευρυμένης αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογιών.
Φαίνεται ότι όλοι οι παράγοντες έχουν παραιτηθεί από προσπάθειες αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού εγκαταστάσεων και υπηρεσιών και υποθέτουν ότι όλα μπορούν να λειτουργούν όπως πέρυσι και προπέρυσι και όπως γίνονταν πάντα στο παρελθόν. Φαίνεται να μην έχουν επίγνωση τι αναζητούν οι επισκέπτες, οι επιχειρηματίες, οι εμπορευόμενοι, οι τουρίστες και κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου ράθυμοι και βαριεστημένοι.
Αν κοιτάξει κανείς τις προσφορές ξενοδοχείων για καλής ποιότητος καταλύματα σε άλλες πόλεις της Ελλάδος μάλλον θα απογοητευθεί. Δε βρίσκονται εύκολα έως καθόλου συγκροτήματα με ικανοποιητικές σύγχρονες υπηρεσίες, ποιότητα ανάλογη των τιμών και εκπαιδευμένο προσωπικό κατάλληλο για προώθηση του προϊόντος και καθοδήγηση των φιλοξενουμένων προς δραστηριότητες ενδιαφέροντος. Πρώτα από όλα οι τομές είναι πολύ υψηλές, ενώ όλα είναι αποσπασματικά και ότι καλό γίνεται οφείλεται σε προσωπικό ενδιαφέρον υπαλλήλων, ενώ η διαχείριση και η διοίκηση των μονάδων είναι συνήθως απούσα και θα τη χαρακτήριζε κανείς εκ του αποτελέσματος μέτρια έως ακατάλληλη.
Πρέπει να βρεθεί τρόπος να γίνουν σοβαρές επενδύσεις σε ξενοδοχεία οργανωμένα με πλήρεις υπηρεσίες 3 και 4 αστέρων, σύγχρονες και ευχάριστες. Οι επιλογές αυτές θα πρέπει να συνδυάζονται με αναβάθμιση των πόλεων και των υπηρεσιών που προσφέρονται τοπικώς, σε θέματα εύκολης μετακίνησης (και για ΑΜΕΑ), γαστρονομίας, ποιοτικών δραστηριοτήτων, ανάδειξης της τοπικής ιστορικής και σύγχρονης κουλτούρας, διευρυμένης αξιοποίηση των σύγχρονων τεχνολογιών.
Φαίνεται ότι όλοι οι παράγοντες έχουν παραιτηθεί από προσπάθειες αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού εγκαταστάσεων και υπηρεσιών και υποθέτουν ότι όλα μπορούν να λειτουργούν όπως πέρυσι και προπέρυσι και όπως γίνονταν πάντα στο παρελθόν. Φαίνεται να μην έχουν επίγνωση τι αναζητούν οι επισκέπτες, οι επιχειρηματίες, οι εμπορευόμενοι, οι τουρίστες και κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου ράθυμοι και βαριεστημένοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου