Αυτή την εποχή συντελούνται κοσμογονικές μεταβολές στις αυτοκινητοβιομηχανίες εν όψει της επικράτησης των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Το διαπιστώνει κανείς εύκολα αν παρακολουθεί και καταλαβαίνει τις αναφορές που γένονται στα σοβαρά ΜΜΕ και στις δηλώσεις παραγόντων των ενδιαφερομένων κυρίως κυβερνήσεων.
Η Ελλάδα θα βρεθεί χωρίς να το καταλάβει – από ότι φαίνεται – στη κατάσταση ίσως και ανάγκη - να αγοράσει ένα νέο τεράστιο στόλο αυτοκινήτων νέας τεχνολογίας εις αντικατάσταση των αυτοκινήτων με μηχανές εσωτερικής καύσεως.
Είναι προετοιμασμένη ή προετοιμάζεται για τη νέα αυτή εποχή; Ή απλά θα δίνει και το υστέρημά της δηλαδή οι πολίτες θα εργάζονται μια ζωή για να αποκτήσουν τα νέα οχήματα που θα μένουν τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας αραγμένα ανά τας οδούς και τα ρήμας, αναμένοντας το πολυπόθητο Σαββατοκύριακο της εξόδου;
Θα με ρωτήσετε τι πρέπει να γίνει και αν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις. Σωστά.
Μια προσέγγιση είναι να κατασκευάζονται τα οχήματα αυτά στην Ελλάδα, ώστε μέρος των χρημάτων αγοράς να παραμένουν στη χώρα και ΄ίσως να εξασφαλιστούν και συνθήκες για εξαγωγές σε άλλες χώρες.
Η άλλη λύση είναι ο περιορισμός της αγοράς νέων αυτοκινήτων στη λογική που προτείναμε το Δεκεμβρίο 2016 - βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2016/12/blog-post_5.html.
Ελπίζουμε ότι οι αρμόδιοι θα μελετήσουν τις προτάσεις και παρακολουθώντας στενά τις διεθνείς εξελίξεις θα καταφέρουν να καταλήξουν σε μια ορθολογική στρατηγική για την αντιμετώπιση των επερχόμενων εξελίξεων και την συνεπακόλουθη οικονομική αιμορραγία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου