Και τι μπορεί και πρέπει να γίνει, θα ρωτήσετε;
Ένας τρόπος περιορισμού της ταλαιπωρίας των πολιτών είναι οι συναλλασσόμενοι με το δημόσιο να επικοινωνούν με τους αρμοδίους υπάλληλους ΚΑΙ μέσω βιντεοσυνεδρίας.
Αυτό προϋποθέτει ότι οι υπάλληλοι θα διαθέτουν καταχωρημένο στην υπηρεσία έξυπνο τηλέφωνο, ειδικών προδιαγραφών της υπηρεσίας (μόνον για εισερχόμενη λειτουργία, για να μη γίνεται κατάχρηση και να μη παίζουν παιχνίδια), ή ίσως δικό τους. Μέσω του τηλέφωνου αυτού θα γίνεται η επικοινωνία με το συναλλασσόμενο κοινό και κάθε επαφή θα καταγράφεται και θα διατηρείται για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Τη καταγραφή θα μπορεί να διαγράφει ο συναλλασσόμενος μόλις τερματιστεί επιτυχώς το αντικείμενο ή/και μετά από συγκεκριμένο χρονικό διάστημα αυτόματα, αν ο πολίτης αδιαφορήσει. Ο δημόσιος υπάλληλος δεν θα έχει το δικαίωμα διαγραφής της συνεδρίας. Πριν τη διαγραφή θα διατηρείται περίληψη του γεγονότος, για στατιστικούς λόγους και λόγους αξιολόγησης των λειτουργιών της υπηρεσίας.
Και φυσικά όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι πρέπει να διαθέτουν αποκλειστική δ/νση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αναρτημένο σύντομο βιογραφικό σημείωμα και σε περίοπτη θέση περιγραφή του ρόλου τους στη υπηρεσία. Θέμα για το οποίο έχουμε κάνει προτάσεις εδώ και πολλά χρόνια (βλέπετε π.χ. https://simpleandclear.blogspot.com/2020/12/blog-post_16.html και η πλέον πρόσφατη απόπειρα https://simpleandclear.blogspot.com/2022/08/2022.html . Δυστυχώς ακόμα και ο επιτυχημένος, κατά τις αξιολογήσεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας στα ΜΜΕ, Υπουργός κ. Κυριάκος Πιερρακάκης, απαξιοί να υιοθετήσει ακόμα και να απαντήσει.
Λέτε να κινητοποιηθούν τώρα που βλέπουν τα ποσοστά τους να μειώνονται; Ή τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ να τους απειλούν. Αμφιβάλλουμε, όπως δείχνουν τα ιστορικά στοιχεία.
Συνήθως ο κατήφορος δεν είναι αναστρέψιμος, τουλάχιστον εύκολα και γρήγορα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου