Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


30 Σεπτεμβρίου 2018

143 χώρους στάσης – στάθμευσης ταξί έχει εγκρίνει ο ΟΑΣΑ …

Η συνολική χωρητικότητα αυξάνεται στις 745 θέσεις ταξί.

Ένα από τα σημαντικότερα θέματα, όπως είναι οι «πιάτσες» των ταξί στην Αττική, οδεύει προς επίλυση. Ο ΟΑΣΑ προχωρά στη χωροθέτηση ολοένα και περισσοτέρων χώρων στάσης – στάθμευσης ταξί, εφόσον πληρούνται τα αναγκαία συγκοινωνιακά κριτήρια, με τελευταίο παράδειγμα τη νέα θέση στάσης – στάθμευσης πλησίον του σταθμού Μετρό «Αγία Μαρίνα».

                                                   

Ο Οργανισμός έχει εκδώσει εγκριτικές αποφάσεις για τη χωροθέτηση 143 χώρων στάσης - στάθμευσης ταξί σε 35 Δήμους της Περιφέρειας Αττικής, με συνολική χωρητικότητα 745 θέσεων … (news247.gr, 28 Σεπτεμβρίου 2018 18:14).


Πρέπει να περάσουν κάθε φορά δεκάδες χρόνια πριν το δημόσιοι και  οι φορείς του αποφασίσουν να πάρουν και τη μικρότερη απόφαση.

Και φυσικά με την ευκαιρία ας πούμε ότι όποιος καταφέρει να αλλάξει αυτή τη ανόητη διαδικασία, θα έχει προσφέρει εξαιρετικό έργο στην Πατρίδα, την Ελλάδα, τη χώρα, τη Κοινωνία, τους πολίτες, σε όλους μας.

Βέβαια δεν πρέπει να βιαζόμαστε, Το ερώτημα είναι πότε θα υλοποιηθούν τα προφασισθέντα. Και πως θα εφαρμοστούν στην πράξη.

Δεν είδαμε τίποτε στο άρθρο που να αναφέρεται στο εξάμβλωμα του σταθμού Νομισματοκοπείο, όπου οι παράνομοι σταθμεύουν μέσα στο χώρο του σταθμού ενώ τα ταξί επί του λεωφορειόδρομου έξω από το σουπερμάρκετ ΑΒ, προς δόξαν της Τροχαίας,, των υπουργείων, των αρμοδίων, των εντεταλμένων οργάνων και  όλων όσων εξασφαλίζουν παχυλό μισθό καθήμενοι, καπνίζοντες και πίνοντας το καφεδάκι τους. Δείτε το https://simpleandclear.blogspot.com/2016/11/blog-post_18.html

Δεν είδαμε τίποτε να αναφέρεται στην παράλογη κατάσταση που επικρατεί στο σταθμό Χολαργού. Η λύση που προτείναμε στο δήμο και  παλαιότερα στον ΟΑΣΑ, εδώ και 3 τουλάχιστον χρόνια αναπαύεται μακαρίως σε κάποια συρτάρια.

Ας ελπίσουμε ότι περιλαμβάνονται παρεμβάσεις στα σημεία που αναφέρουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου