Στο άρθρο μας της 28ης Μαΐου 2017 είχαμε αναφερθεί στην, κατά την άποψή μας, σημαντική πρωτοβουλία της ΑΑΔΕ να δημοσιοποιεί με ανάρτηση στο http://www.publicrevenue.gr/kpi/public/announcements/ded_ath_endik τις αποφάσεις της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (ΔΕΔ) επί των ενδικοφανών προσφυγών τις οποίες υποβάλλουν επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα σε περιπτώσεις καταλογισμού φόρων
.Επανερχόμαστε στο θέμα επειδή η πρωτοβουλία αυτή έχει πρόσφατα περαιτέρω βελτιωθεί, αλλά και επειδή πιστεύουμε ότι δεν έχει ακόμη γίνει ευρέως αντιληπτή η σπουδαιότητά της … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, 16.09.2018 : 16:35).
.Επανερχόμαστε στο θέμα επειδή η πρωτοβουλία αυτή έχει πρόσφατα περαιτέρω βελτιωθεί, αλλά και επειδή πιστεύουμε ότι δεν έχει ακόμη γίνει ευρέως αντιληπτή η σπουδαιότητά της … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, 16.09.2018 : 16:35).
Τα
καλά να λέγονται.
Φαίνεται
να πρόκειται για ελληνική καινοτομία κατά τους συγγραφείς, ευπρόσδεκτη από τους
πολίτες που ταλαιπωρούνται δεκαετίες τώρα, παρά τις δυνατότητες που παρέχουν οι
νέες τεχνολογίες. Θα μου πείτε κάλιο αργά παρά ποτέ…
Το 2008
προτείναμε όλες οι επιχειρήσεις και φορείς είτε ιδιωτικές, είτε δημοσίου, να
παρουσιάζουν στις υποχρεωτικώς διατηρούμενες έγκυρες και ενημέρωνες ιστοσελίδας
τους το αντικείμενο των δραστηριοτήτων τους, ώστε να μπορούν να ανατρέχουν οι
πολίτες για έγκυρη και άμεση πληροφόρηση – βλέπετε https://simpleandclear.blogspot.com/2008/03/blog-post_6958.html
Φυσικά
κανείς δεν απάντησε και κανείς δεν ανέλαβε πρωτοβουλίες. Η πληροφόρηση για το αντικείμενο
δραστηριοτήτων παραμένει επτασφράγιστο μυστικό λες και δεν γνωρίζουν να περιγράψουν
με το τι ακριβώς ασχολούνται και πως λειτουργεί
(και ερμηνείες των τεχνολογιών που αξιοποιούνται), ενώ λογικά συμβαίνει
το ακριβώς αντίθετο.
Φαίνεται
ότι η ΑΑΔΕ κινείται προς τη κατεύθυνση που προτείναμε πριν 10 χρόνια και ελπίζουμε
να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου