Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


22 Σεπτεμβρίου 2018

Στις ράγες της Γερμανίας το πρώτο στον κόσμο γαλλικό τρένο που κινείται με υδρογόνο …

Δύο τρένα κατασκευασμένα στη Γαλλία, τα οποία άρχισαν από τη Δευτέρα να κυκλοφορούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο της βόρειας Γερμανίας, είναι τα πρώτα στον κόσμο που κινούνται με υδρογόνο.

                                                       

Τα τρένα Coradia iLint φωτεινού μπλε χρώματος είναι δημιούργημα της γαλλικής εταιρείας Alstom, που φτιάχνει και τα γρήγορα γαλλικά τρένα TGV. Ηδη κινούνται σε μια διαδρομή περίπου 100 χιλιομέτρων ανάμεσα σε γερμανικές πόλεις, οι οποίες έως τώρα συνδέονταν με ντιζελοκίνητα τρένα. Ο σταθμός ανεφοδιασμού τους με υδρογόνο βρίσκεται στο Μπρεμερβέρντε … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ GADGETS, 19.09.2018 : 09:24).


Μάλλον κάτι δεν πάει καλά στην Ευρώπη.

Γιατί αυτοί οι κουτοί Φράγκοι μπαίνουν στο κόπο και στα έξοδα να δοκιμάσουν νέες, ακριβές και μη δοκιμασμένες τεχνολογίες και δεν αγοράζουν τρένα από την Ιταλία;

Ναι σαν αυτά τα περίφημα «ασημένιο βέλος» ή frecciargento για τους Ιταλομαθείς, κατασκευής 1998 ή κάτι τέτοιο, που προμηθεύτηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΘΑ δρομολογηθούν στη μοναδικών προσόντων γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη κάποτε εντός του 2019, για να σπάσουν όλα τα ρεκόρ ταχύτητας στη διαδρομή.

Μάλλον δεν θα έχουν αντιληφθεί τη κοσμογονία που γίνεται στην Ελλάδα και κανείς δεν τους πληροφόρησε σχετικά.

Κρίμα. Αλλά ποτέ δεν είναι αργά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου