Δύο τρένα κατασκευασμένα στη Γαλλία, τα οποία άρχισαν από τη Δευτέρα να κυκλοφορούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο της βόρειας Γερμανίας, είναι τα πρώτα στον κόσμο που κινούνται με υδρογόνο.
Τα τρένα Coradia iLint φωτεινού μπλε χρώματος είναι δημιούργημα της γαλλικής εταιρείας Alstom, που φτιάχνει και τα γρήγορα γαλλικά τρένα TGV. Ηδη κινούνται σε μια διαδρομή περίπου 100 χιλιομέτρων ανάμεσα σε γερμανικές πόλεις, οι οποίες έως τώρα συνδέονταν με ντιζελοκίνητα τρένα. Ο σταθμός ανεφοδιασμού τους με υδρογόνο βρίσκεται στο Μπρεμερβέρντε … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ GADGETS, 19.09.2018 : 09:24).
Τα τρένα Coradia iLint φωτεινού μπλε χρώματος είναι δημιούργημα της γαλλικής εταιρείας Alstom, που φτιάχνει και τα γρήγορα γαλλικά τρένα TGV. Ηδη κινούνται σε μια διαδρομή περίπου 100 χιλιομέτρων ανάμεσα σε γερμανικές πόλεις, οι οποίες έως τώρα συνδέονταν με ντιζελοκίνητα τρένα. Ο σταθμός ανεφοδιασμού τους με υδρογόνο βρίσκεται στο Μπρεμερβέρντε … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ GADGETS, 19.09.2018 : 09:24).
Μάλλον
κάτι δεν πάει καλά στην Ευρώπη.
Γιατί
αυτοί οι κουτοί Φράγκοι μπαίνουν στο κόπο και στα έξοδα να δοκιμάσουν νέες, ακριβές
και μη δοκιμασμένες τεχνολογίες και δεν αγοράζουν τρένα από την Ιταλία;
Ναι σαν
αυτά τα περίφημα «ασημένιο βέλος» ή frecciargento
για τους Ιταλομαθείς, κατασκευής 1998 ή κάτι τέτοιο, που προμηθεύτηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΘΑ δρομολογηθούν στη μοναδικών
προσόντων γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη κάποτε εντός του 2019, για να σπάσουν όλα
τα ρεκόρ ταχύτητας στη διαδρομή.
Μάλλον
δεν θα έχουν αντιληφθεί τη κοσμογονία που γίνεται στην Ελλάδα και κανείς δεν τους
πληροφόρησε σχετικά.
Κρίμα.
Αλλά ποτέ δεν είναι αργά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου