Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


20 Ιουλίου 2019

Ανατομία και μέλλον της μικρής λιανικής …

Αναφορικά με το μέλλον των μικρών καταστημάτων λιανικής στη χώρα μας υπάρχουν και πλανώνται δύο (2) βασικά ερωτήματα. Το πρώτο σχετίζεται με τις προοπτικές της μικρής λιανικής στο μέλλον και το δεύτερο αν πρόκειται για μόδα που έρχεται και παρέρχεται ή αν πρόκειται για μια μονιμότερη κατάσταση που δένει τον καταναλωτή με τα καταστήματα αυτά.

                                                       

Υπάρχει όμως και μια κοινά αποδεκτή διαπίστωση που αφορά τα καταστήματα αυτά τα οποία ονομάζονται καταστήματα convenience, δηλαδή ευκολίας. Οτι δηλαδή εξαιτίας της εγγύτητας με τους καταναλωτές και της ευκολίας πρόσβασης που προσφέρουν, του διευρυμένου ωραρίου λειτουργίας, της ανάγκης εξοικονόμησης χρόνου από τους καταναλωτές, της διαφοροποιημένης γκάμας προϊόντων και της ανεπανάληπτης και ασύγκριτης προσωπικής εξυπηρέτησης, είναι σε θέση να διεκδικήσουν με σοβαρές αξιώσεις ένα μεγαλύτερο μερίδιο στην ελληνική αγορά … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, 15.07.2019 : 16:30).


Ενδιαφέρον το άρθρο και ίσως κάνει κάποιους αρμοδίους να αποφασίσουν ότι τα παλαιολιθικά μοντέλα που επικρατούν ακόμα στην Ελλάδα, αλλά έχουν εντελώς ξεφύγει από τους αρχικούς σχεδιασμούς και έχουν καταντήσει παρασιτικοί οργανισμοί, ανεξέλεγκτοι και επικίνδυνοι πρέπει να εξαφανιστούν και η Ελλάδα να παρακολουθήσει τις σύγχρονες εξελίξεις. Kαι να προτάξει θέματα υγιεινής, ποιότητας και δικαιωμάτων των πολιτών υπεράνω άλλων κακώς κειμένων.

Η ελληνική πατέντα στα καταστήματα εξυπηρέτησης ή ευκολίας είναι τα περίφημα και αθάνατα όπως φαίνεται περίπτερα. Καθαρά παρασιτικός μηχανισμός και μεσαιωνικής σύλληψης. Ίσως είχαν κάποια λογική όταν εφαρμόστηκε το σύστημα, αλλά σήμερα πρέπει να δώσουν τη θέση τους στα καταστήματα ευκολίας. Όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, εκτός Ελλάδος.

Έχουμε μιλήσει για το θέμα αυτό στο Ημερολόγιο Απλά και Κατανοητά περισσότερες της μιας φοράς – βλέπετε π.χ. https://simpleandclear.blogspot.com/2014/08/blog-post_54.html -και έχουμε απευθυνθεί σε αρμοδίους υπουργούς, ΚΕΔΕ, δημάρχους και ανεξάρτητες αρχές. Όλοι βέβαια παραμένουν άφωνοι και περιφρονούν τους πολίτες. Δεν καταδέχονται καν να απαντήσουν.

Η απαράδεκτη κατάσταση συνεχίζεται και μάλιστα όπου μπορούν οι εκλεκτοί δήμαρχοι δίνουν νέες άδειες, ή άδειες μετασκευής που καταλαβαίνουν μεγάλους δημόσιους χώρους και είναι εις βάρος των πεζών.

Αναρωτιέται κανείς αν υπάρχει σωτηρία σε αυτή τη χώρα των πατεντών, των διαπλεκόμενων συμφερόντων και των οπισθοδρομικών εκσυγχρονιστών της τιβί και των ραδιοφώνων. Γιατί μόνον εκεί διαπρέπουν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου