Κάθε κίνηση που αναπτύσσει τις εμπορικές, κοινωνικές και
πολιτισμικές ανταλλαγές και δραστηριότητές της Ελλάδος και της Τουρκίας είναι προς
το συμφέρον όλων.
Μακάρι η νέα γραμμή Λαυρίου – Τσεσμέ να έχει μελετηθεί
επαρκώς και να είναι επιτυχημένη.
Παράλληλα με την έναρξη της γραμμής, είδαν το φως της δημοσιότητάς
και αναφορές για επικείμενη ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης – Σμύρνης.
Η γραμμή αυτή φαίνεται περισσότερο ελπιδοφόρος μιας και τα
διακινούμενα με φορηγά αγαθά στον ίδιο περίπου χρόνο θα έχουν να διανύσουν μικρότερη
διαδρομή κατά 500 περίπου χιλιόμετρα, εφόσον ο προορισμός τους είναι το
εξωτερικό και η βόρειος Ελλάδα.
Θα μου πείτε ότι οι έχοντες τη πρωτοβουλία έχουν και τις γνωσιες
και τις πληροφορίες και δε σχεδιάζουν
στο πόδι.
Τώρα τα μεγάλα λόγια του ερίτιμου υπουργού Μεταφορών κ. Χρήστου
Σπίρτζη περί «βήματος φιλίας» και άλλα ηχηρά παρόμοια δείχνουν πολιτικάντηδες
και όχι ρεαλιστές υπουργούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου