Δε λέμε, το να χρησιμοποιείς στους δρόμους επιστρώσεις με
άσφαλτο ή άλλα παρεμφερή προϊόντα είναι φθηνότερο, το σκάβεις ευκολότερα, το
γεμίζεις τρύπες όποτε γουστάρεις και έτσι δίνεις δουλειά στα συνεργεία
αυτοκινήτων, έχει ωραίο μαύρο χρώμα – σήμα κατατεθέν πλέον της Ελλάδος της
10-ετούς κρίσεως - βάζεις σκιτζήδες να φτιάξουν τα φρεάτια και σε λίγο θέλουν επισκευή
και κάνουν τους οδηγούς να βλαστημούν συνεχώς και γενναία, φθείρεται εύκολα η επιφάνεια
και η σήμανση και θέλει και πάλι δουλειά (αλλά ούτε χρήματα υπάρχουν, ούτε τα συνεργεία
έχουν όρεξη για δουλειά λόγω μονιμότητας), και κάνουν τις πόλεις καμίνια το καλοκαίρι.
Όλα αυτά τα συνηθίσαμε και λέμε ότι αυτή είναι η μοίρα μας.
Στην Ευρώπη στα κέντρα των πόλεων όλοι σχεδόν οι δρόμοι ή πάρα
πολλοί για να ακριβολογούμε, είναι στρωμένοι με κυβόλιθους.
Εξαιρετική δουλειά καλές υποδομές, ωραίο αποτέλεσμα, χαμηλές
ταχύτητες των αυτοκινήτων εκ των
πραγμάτων, χαμηλότερες θερμοκρασίες τους θερινούς μήνες και αισθητικό αποτέλεσμα.
Καιρός να γίνει και στην Ελλάδα κάτι παρόμοιο. Και βέβαια
δεν μιλάμε για επίστρωση με κυβόλιθους από σκυρόδεμα που φθείρονται γρήγορα και
τα αποτέλεσμα είναι κακό, επικίνδυνο και αντιαισθητικό. Με κερδισμένους τους εργολάβους
και με τους χωρίς γνώσεις διαπλεκόμενους κύριους των τεχνικών υπηρεσιών δήμων
και κράτους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου