Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018

Στην Ολυμπία Οδό τα αντιπλημμυρικά κατόπιν εορτής …

Την απευθείας ανάθεση αντιπλημμυρικών έργων στην ευρύτερη περιοχή του αυτοκινητόδρομου Ελευσίνας - Κορίνθου στην κοινοπραξία Ολυμπία Οδός αποφάσισε το υπουργείο Υποδομών. Στόχος είναι να «προστατευθεί» ο αυτοκινητόδρομος από τις πλημμυρικές ροές, αλλά και να ομαλοποιηθεί η παροχέτευση του νερού από τον δρόμο προς τη θάλασσα. 


Μετά την κατασκευή, τα έργα θα παραδοθούν στο Δημόσιο, ενώ ο παραχωρησιούχος θα φέρει ευθύνη για τη λειτουργία τους. 
Ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης φαίνεται ότι τελικά κατάφερε να κάμψει τις αντιρρήσεις συναδέλφων του υπουργών σχετικά με την απευθείας ανάθεση αντιπλημμυρικών έργων στις πέντε κοινοπραξίες που διαχειρίζονται το νέο εθνικό οδικό δίκτυο. Την προηγούμενη Παρασκευή έλαβε την πρώτη από τις σχετικές αποφάσεις, η οποία αφορά την ευρύτερη περιοχή του τμήματος Ελευσίνας - Κορίνθου. Με την απόφαση η κοινοπραξία λαμβάνει εντολή να προχωρήσει στις οριστικές μελέτες των έργων και διευκρινίζεται ότι το έργο θα κατασκευαστεί από τον παραχωρησιούχο, με το Δημόσιο να αναλαμβάνει το κόστος (οι παραχωρησιούχοι είχαν αρνηθεί να εκπονήσουν τις οριστικές μελέτες δωρεάν, χωρίς αντίστοιχη διαβεβαίωση). Ο υπουργός προχώρησε και στην πρόσληψη τεχνικού συμβούλου με απευθείας ανάθεση, κατά την προσφιλή του τακτική (από τον Σεπτέμβριο του 2017 έχει αναθέσει απευθείας –χωρίς διαγωνισμό– καθήκοντα συμβούλου για τεχνικά, νομικά ή χρηματοοικονομικά θέματα... 34 φορές!) … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΕΛΛΑΔΑ 11:34, 23 Οκτωβρίου 2018).

Υποκλινόμαστε στον θαυμάσιο υπουργό μας που ανακάλυψε ΜΟΝΟΣ του και στο πολύ μικρό χρονικό διάστημα των 3,5 ετών ότι οι αυτοκινητόδρομοι πλημμυρίζουν και είναι επικίνδυνοι για τους εποχούμενους, που πληρώνουν και ακριβά διόδια για τη χρήση τους.

Μήπως ο κ. υπουργός με τη μεγάλη ευχέρεια στη λήψη αποφάσεων και το τεκμηριωμένο λόγο, που συχνά τον απαγγέλει από τη δημόσια τηλεόραση μπορεί να απαντήσει σε μερικά απλά ερωτήματα:
1.    Ποιος εξαιρετικός μελετητής σχεδίασε το έργο; Ποιος αρμόδιος το ενέκρινε; Ποιος κατασκευαστής σιώπησε και έκανε απλά ότι του είπαν; Ποιος παρέλαβε το έργο και δε ρώτησε τι θα συμβεί αν βρέξει λίγο περισσότερο; Ποιος ξέρει μόνον να διαφημίζει και να πλουτίζει εις βάρος των φορολογουμένων;
2.    Μήπως ο εκλεκτός κ. υπουργός έχει ακούσει κάτι για τις καταστροφές των  νέων αυτοκινητοδρόμων στη Μαλακάσα και  στη Τσακώνα;
3.    Μήπως ο εξαιρετικός υπουργός μας μπορεί να παραθέσει ένα συγκριτικό πίνακα με τις δαπάνες κατασκευής ανά χιλιόμετρο ας πούμε, των αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα και  στις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενώσεως;
4.    Μήπως μπορεί ο μοναδικών ικανοτήτων υπουργός να παραθέσει ένα πίνακα δαπανών στις οποίες υποβλήθηκαν οι παραχωρησιούχοι προκειμένου να βελτιώσουν τους αυτοκινητόδρομους από την εποχή που τους παρέλαβαν από ελληνικό δημόσιο (π.χ σήραγγα Αρτεμισίου, και άλλες δύο νέες σήραγγες αν δεν κάνουμε λάθος);
5.    Και άλλα πολλά. Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι φορολογούμενοι πολίτες σχετικά μα τα δημόσια έργα, τη συντήρησή τους, της λειτουργίας τους και τις αναβαθμίσεις τους (π.χ. χώροι στάθμευσης, τουαλέτες, καθαριότητα, σήμανση, εγκαταστάσεις ανάπαυσης και εστίασης κλπ.).  

Αν δεν καθίσουν πολλοί μάγκες στο σκαμνί προκοπή δεν θα δει το τόπος. ΠΟΤΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου