Μόλις γίνεται κάτι τραγικό, βρίσκουν την ευκαιρία τα κανάλια
κυρίως της τιβί να στέλνουν δαιμόνιους ρεπόρτερ στους χώρους της τραγωδίας και να
παρουσιάζουν περίγραφες, επαναλαμβάνοντας τα γνωστά κλισέ και λεπτομέρειες που συνήθως
δεν έχουν καμιά σχέση με την είδηση. Ρωτούν συγγένειες, φίλους, γείτονες και
άλλους που είναι πρόχειρα εύκαιροι και πρόθυμοι να παρουσιαστούν στις οθόνες
και να πουν ότι τους κατέβει εκείνη την ώρα στο κεφάλι.
Άλλες φορές τα κανάλια φέρνουν στα «δελτία ειδήσεων» τους δικηγόρους υπεράσπισης των φυσικών αυτουργών και τους ανακρίνουν με βάση κλισέ ρεπερτόριο και τετριμμένες ερωτήσεις που διαθέτουν οι «ευρηματικοί» δημοσιογράφοι. Συνήθως το θέμα συντηρείται επί 2-3 ημέρες, επαναλαμβάνοντας τα ίδια και τα ίδια, για να βρίσκονται σε δουλειά.
Τα περιστατικά που συμβαίνουν σχεδόν καθημερινά είναι ανθρώπινα δράματα που αφορούν τα θύματα, τους θύτες, τα εντεταλμένα όργανα και τους ειδικούς και δεν είναι λαϊκά αναγνώσματα προς τέρψιν κάθε περίεργου και κάθε ράθυμου τηλεθεατή.
Στις περιπτώσεις αυτές δεν ισχύει ο Νόμος περί προσωπικών δεδομένων; Τι δουλειά έχουν οι δικηγόροι των υπαιτίων, ακόμα και των θυμάτων να παρουσιάζουν στο πανελλήνιο θέματα που είναι αυστηρώς προσωπικά; Δεν αρκούν οι αρχές και οι ειδικοί για να υπερασπιστούν τους πελάτες τους και το δίκιο τους; Ο Νόμος δεν παρέχει εχέγγυα δίκαιης διερεύνησης, αντικειμενικής κρίσης και διαδικασίας απονομής δικαιοσύνης; Αν αυτά αμφισβητούνται υπάρχει γενικότερο πρόβλημα και χρειάζονται παρεμβάσεις των θεσμικών οργάνων, όχι καναλιών και δημοσιογράφων που αυτοπροβάλλονται και αναζητούν «επιτυχίες» για να διατηρήσουν ή να αυξήσουν τις απολαβές τους.
Κύριοι του ΕΣΡ κατεβείτε από τον «Όλυμπο της αδιαφορίας σας», ασχοληθείτε με τα δικαιώματα των πολιτών και βάλτε τάξη. Και δημιουργήστε ένα νέο ήθος και ανθρώπινη προσέγγιση στα προβλήματα των πολιτών που δοκιμάζονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Αλλά προς Θεού ασχοληθείτε με το αντικείμενό σας. Πληρώνεστε πολύ καλά, είστε στο απυρόβλητο και ως πολίτες απαιτούμε αποτελέσματα και σεβασμό των δικαιωμάτων μας.
Άλλες φορές τα κανάλια φέρνουν στα «δελτία ειδήσεων» τους δικηγόρους υπεράσπισης των φυσικών αυτουργών και τους ανακρίνουν με βάση κλισέ ρεπερτόριο και τετριμμένες ερωτήσεις που διαθέτουν οι «ευρηματικοί» δημοσιογράφοι. Συνήθως το θέμα συντηρείται επί 2-3 ημέρες, επαναλαμβάνοντας τα ίδια και τα ίδια, για να βρίσκονται σε δουλειά.
Τα περιστατικά που συμβαίνουν σχεδόν καθημερινά είναι ανθρώπινα δράματα που αφορούν τα θύματα, τους θύτες, τα εντεταλμένα όργανα και τους ειδικούς και δεν είναι λαϊκά αναγνώσματα προς τέρψιν κάθε περίεργου και κάθε ράθυμου τηλεθεατή.
Στις περιπτώσεις αυτές δεν ισχύει ο Νόμος περί προσωπικών δεδομένων; Τι δουλειά έχουν οι δικηγόροι των υπαιτίων, ακόμα και των θυμάτων να παρουσιάζουν στο πανελλήνιο θέματα που είναι αυστηρώς προσωπικά; Δεν αρκούν οι αρχές και οι ειδικοί για να υπερασπιστούν τους πελάτες τους και το δίκιο τους; Ο Νόμος δεν παρέχει εχέγγυα δίκαιης διερεύνησης, αντικειμενικής κρίσης και διαδικασίας απονομής δικαιοσύνης; Αν αυτά αμφισβητούνται υπάρχει γενικότερο πρόβλημα και χρειάζονται παρεμβάσεις των θεσμικών οργάνων, όχι καναλιών και δημοσιογράφων που αυτοπροβάλλονται και αναζητούν «επιτυχίες» για να διατηρήσουν ή να αυξήσουν τις απολαβές τους.
Κύριοι του ΕΣΡ κατεβείτε από τον «Όλυμπο της αδιαφορίας σας», ασχοληθείτε με τα δικαιώματα των πολιτών και βάλτε τάξη. Και δημιουργήστε ένα νέο ήθος και ανθρώπινη προσέγγιση στα προβλήματα των πολιτών που δοκιμάζονται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Αλλά προς Θεού ασχοληθείτε με το αντικείμενό σας. Πληρώνεστε πολύ καλά, είστε στο απυρόβλητο και ως πολίτες απαιτούμε αποτελέσματα και σεβασμό των δικαιωμάτων μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου