Στο πανεπιστήμιο με λιγότερες από 1.000 μονάδες
Υποψήφιος Επαγγελματικού Λυκείου εισήχθη με 840 μονάδες, δηλαδή με μέσο βαθμό που αντιστοιχεί στο 0,8 - στο Τμήμα Περιφερειακής και Διασυνοριακής ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.
Το τμήμα «κέρδισε» το Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας όπου ο τελευταίος επιτυχών έχει 845 μονάδες. Πρόκειται για την κατάντια της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης διά χειρός του τέως υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, ο οποίος «πανεπιστημιοποίησε» ΤΕΙ και διεύρυνε τον αριθμό των εισακτέων. Επίσης, σε Τμήμα Χημείας εισάγονται με 4 από εσπερινό όπου οι βάσεις είναι χαμηλές και σε Φιλολογίες με 9,5 από ΓΕΛ.
Ο τελευταίος εισαχθείς από Γενικά Λύκεια έχει 4.737 μονάδες, δηλαδή μέσοι όρο 4,7, και εισάγεται στο τμήμα Διοικητικής επιστήμης και Τεχνολογίας Αγίου Νικολάου Κρήτης … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ 12:50, 27 Αυγούστου 2019).
Το τμήμα «κέρδισε» το Πολιτικών Μηχανικών Πάτρας όπου ο τελευταίος επιτυχών έχει 845 μονάδες. Πρόκειται για την κατάντια της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης διά χειρός του τέως υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, ο οποίος «πανεπιστημιοποίησε» ΤΕΙ και διεύρυνε τον αριθμό των εισακτέων. Επίσης, σε Τμήμα Χημείας εισάγονται με 4 από εσπερινό όπου οι βάσεις είναι χαμηλές και σε Φιλολογίες με 9,5 από ΓΕΛ.
Ο τελευταίος εισαχθείς από Γενικά Λύκεια έχει 4.737 μονάδες, δηλαδή μέσοι όρο 4,7, και εισάγεται στο τμήμα Διοικητικής επιστήμης και Τεχνολογίας Αγίου Νικολάου Κρήτης … (ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ 12:50, 27 Αυγούστου 2019).
Και όλοι μας κοιμόμαστε ήσυχοι, με τη συνείδησή μας χωρίς ίχνος τύψεως και ούτε καν προβληματισμού.
Πρωτοστατούν βέβαια οι πολιτικοί, έπονται οι κκ. πρυτάνεις, οι καθηγητές όλων των βαθμίδων, οι βολεμένοι και ακολουθούν ασθμαίνοντες οι μονίμως τρέχοντες και εργαζόμενοι σε πολλές μάλλον δουλειές γονείς για να σπρώξουν τα παιδιά τους στα περίφημα ΑΕΙ της χώρας. Ναι αυτά που κάθε τόσο αριστεύουν σε όλες τις παγκόσμιες αξιολογήσεις (κατά τα ελληνικά ΜΜΕ).
Περιμένουμε σοβαρές και συνεχείς μελέτες σχετικά με τις ανώτατες σπουδές στην Ελλάδα και να μην εξαντλείται η επικαιρότητα στην άνοδο ή την πτώση των μονάδων εισόδου κάθε τέτοια εποχή του έτους, .Μελέτες που είναι αναγκαίες για το χωροταξικό σχεδιασμό των ανωτάτων ιδρυμάτων, των σχολών και των τμημάτων τους, των γνωστικών αντικειμένων, της σύνθεσης του διδακτικού και ερευνητικού προσωπικού, τις ανάγκες χρηματοδότησης, τη συνεισφορά τους στις τοπικές κοινωνίες, στην αριστεία, στον Πολιτισμό. Αλλά και την ποιότητα και τις ικανότητες των υποψηφίων φοιτητών και την πορεία των αποφοίτων στην οικονομική, κοινωνική και πολιτισμική πορεία της χώρας.
Αναρωτιόμαστε πως γίνεται μέχρι σήμερα ο σχεδιασμός του εκπαιδευτικού συστήματος σε όλες του τις βαθμίδες. Η λογική απάντηση είναι προφανώς στο πόδι και με βάση τα προσδοκόμενα πολιτικά οφέλη του κυβερνώντας κόμματος.
Φοιτητές όμως που δεν ξέρουν ούτε καν να γράψουν σωστά το όνομά τους, δεν είναι αποδεκτοί από καμιά εκπαιδευτική μονάδα, πολύ δε περισσότερο ανωτάτου επιπέδου.
ΥΓ: Περιμένουμε 50 και πλέον χρόνια να δούμε μια κυβέρνησή και μια κοινωνία να ασχοληθεί στα σοβαρά με την εκπαίδευση και την πορεία στη ζωή και την οικονομική ανάπτυξη όλων εκείνων των παιδιών μας που τελειώνουν Γυμνάσιο ή Λύκειο και αντιμετωπίζουν αμέσως τη σκληρή πραγματικότητα της αναζήτησης εργασίας. Το κατεστημένο όμως δε θέλει να κάνει τίποτε. Ας το χωνέψουμε και ας αναζητήσουμε τρόπους να αντιδράσουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου