Περιβάλλον

Θα πειστούμε ότι οι πολτικοί έχουν σοβαρό πρόγραμμα για το Περιβάλλον μόνον αν δούμε άμεσα εκστρατεία για την απομάκρυνση των πάσης φύσεως σκουπιδιών που έχουν κατακλύσει την Ελλάδα (2007)

Κρίση και Προοπτικές ...

Τίποτε δεν θα γίνει αν το κράτος δεν γνωρίζει επακριβώς και ανά πάσα στιγμή τι του γίνεται.
Οι σύγχρονες κοινωνίες το έχουν επιτύχει χάρις στις τηλεματικές τεχνολογίες, δηλαδή πληροφορικής και επικοινωνιακών δικτύων.
Οι άθλιοι των Αθηνών, έχουν επιτύχει εν μέσω παγκοσμίου κοσμογονίας, να έχουν αποτρέψει τις εφαρμογές στην Ελλάδα.
Τώρα, αυτό πρέπει να είναι το κύριο μέλημα της κυβέρνησης και το απόλυτο μέτρο επιβολής από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Ενώσεως, προκειμένου η Ελλάδα να μην πτωχεύσει και να ανακάμψει (2008).

Οι απαιτήσεις των καιρών ...

Οι απαιτήσεις των καιρών ...
- Ως πολίτες απαιτούμε το πολιτικό σύστημα και στην Ελλάδα να εκσυγχρονιστεί και να ακολουθήσει καινοτόμους δρόμους συμμετοχής των πολιτών

- Ως πολίτες πιστεύουμε ότι όλοι μας πρέπει να επιστρέψουμε στην κοινωνία, ένα μικρό έστω μέρος των πραγμάτων που αποκτήσαμε στη ζωή μας



Τόσο απλά ...

«Το μυαλό είναι σαν αλεξίπτωτο, αν δεν είναι ανοικτό δε δουλεύει» (Φρανκ Ζάπα)


Σάββατο 17 Αυγούστου 2019

Τι θα πρέπει να κάνει μια σοβαρή και εκσυγχρονιστική κυβέρνηση. Θέμα 6ο: Μεταφορές

Η Ελλάδα κατάφερε ύστερα από 30 χρόνια να έχει καλύψει σημαντικό τμήμα της χώρας με αυτοκινητόδρομους, μάλλον όχι πρώτης ποιότητας, αλλά  επαρκείς, χωρίς να γνωρίζει κανείς πόσο κόστισαν, ποιος έβγαλε πολλά χρήματα, πόσες και ποιες κατασκευαστικές αστοχίες υπήρξαν και με ποιο κόστος (Μαλακάσα, Τσακώνα οι κραυγαλέες) ή πόσο κόστισαν σε ανθρώπινες ζωές η αβελτηρία, τα διαπλεκόμενα συμφέροντα  οι κακοί σχεδιασμοί, οι παράλογες παραχωρήσεις σε συμφέροντα (γραμμή πορθμείων Ρίου- Αντιρρίου), η αδυναμία ή επιλογή ελεύθερη διέλευσης από την Εγνατία Οδό κα., κα.

Οι σιδηροδρομικές μεταφορές, απαράδεκτες για σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα υποβαθμίστηκαν συνειδητά προς όφελος των οδικών μεταφορών, έφαγαν άπειρα χρήματα, αλλά καλό σιδηροδρομικό δίκτυο δεν αποκτήσαμε, ούτε καλές υπηρεσίες στο κουτσά στραβά υφιστάμενο δίκτυο.

Οι θαλάσσιες μεικτές συνήθως μεταφορές (προσώπων και αγαθών) ευνόησαν πλοιοκτήτες, αλλά ποτέ δε συνδυάστηκαν με αεροπορικές και εμπορικές μεταφορές, ώστε να γίνουν αποτελεσματικές και να μην απορροφούν τεράστια ποσά, αλλά και κανένας να μην είναι ευχαριστημένος.

Οι συνδυασμένες μεταφορές παραμένουν όνειρο θερινής νυκτός και δεν προβλέπονται καλές εξελίξεις σύντομα.

Τραγική, αλλά με ποινικές προεκτάσεις μπορεί να χαρακτηριστεί η πέραν πάσης λογικής απόφαση πολλών κυβερνήσεων, να μην επιτρέψουν τις μεταφορές με υδροπλάνα. Ενώ παράλληλα το κράτος υποχρεώνεται να διαθέτει καλό στόλο αεροδιακομιδών ανάγκης

Το θέμα της παράκαμψης αστικών κέντρων δεν έχει ακόμα επιλυθεί. Προέχουν να επιλυθεί άμεσα η αποσυμφόρηση των Αθηνών από διερχόμενη κυκλοφορία κυρίως οχημάτων μεταφορών (αυτοκινητόδρομος Ελευσίνας - Θηβών, νέα χάραξη του δρόμου Θερμοπυλών – Αμφίσης) και ίσως ο σχεδιασμός γραμμής τρένου παράλληλα προς τον Κηφισό. Να κατασκευαστούν ο αυτοκινητόδρομος Θεσσαλονίκης - Ειδομένης, οι οδικοί άξονες Κρήτης, η σύνδεση του λιμένα Αστακού με την Ιονία Οδό, και η βελτίωση του δρόμου Καρδίτσας – Άρτας (ασφαλώς υπάρχουν και άλλα ζέοντα θέματα). Δεν υπάρχει ακμαία δικαιολογία για τη κακή κατάσταση του επαρχιακού οδικού δικτύου, την ελλιπή, ακατάλληλη, ανορθολογική, βανδαλισμένη και υπό κατάρρευση σήμανση οδικής κυκλοφορίας και την ανεπάρκεια σε κάμερες ελέγχου κυκλοφορίας..

Πρέπει να εγκατασταθούν άμεσα σε όλους τους αυτοκινητόδρομους ηλεκτρονικά διόδια για τη ταχύτερη κυκλοφορία των οχημάτων και τη μείωση της απαράδεκτης κατανάλωσης καυσίμων λόγω συμφόρησης της κυκλοφορίας (μποτιλιαρισμάτων).
.
Τέλος πρέπει να ενθαρρυνθούν οι νέοι να νοικιάζουν αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις τους και όχι να τα αγοράζουν. Η οικονομική αιμορραγία είναι μεγάλη και τα αυτοκίνητα παραμένουν κινητοποιημένα για το μεγαλύτερο διάστημα της ωφέλιμης ζωής τους. Αυτό βέβαια πρέπει να συνδυαστεί με ανάλογα επιχειρηματικά σχέδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου